Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kotihoitofanaatikkoja!

Vierailija
18.06.2007 |

Taas pakko sanoa ääneen tämä mutta kun mä vaan vihaan vihaan vihaan noita Nennakakkosia joita tossa " osapäivähoito/kotihoito 6-vuotiaalle kun vauva syntyy" -ketjussakin taas on niin hirveesti.

Ei perkele kuka hullu haluaa olla koko ajan lastensa kanssa!?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taas pakko sanoa ääneen tämä mutta kun mä vaan vihaan vihaan vihaan noita Nennakakkosia joita tossa " osapäivähoito/kotihoito 6-vuotiaalle kun vauva syntyy" -ketjussakin taas on niin hirveesti.

Ei perkele kuka hullu haluaa olla koko ajan lastensa kanssa!?

Vierailija
2/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tarvitse sua vihata, sääliä vain ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hankkia lapsia ollenkaan? Musta on tosi OK laittaa lapset hoitoon, jos perheen talous tms. sitä vaatii, mutta jos syy hoitoonlaittamiselle on se, ettei jaksa omia lapsiaan, omien hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa.

Vierailija
4/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen tärkeämpää hommaa, vaikka olen korkeasti koulutettu.

Mikä voisi olla tärkeämpää, kun oman lapsen kanssa oleminen?

Vierailija
5/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vahvoja negatiivisia tunteita tiettyä ihmisryhmää kohtaan

Vierailija
6/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v uhmaa jatkuvasti eikä suostu tottelemaan ja 1,5 v on tosi omapäinen ja itkee ja ärsyyntyy helposti. Niin ja herätys meillä on aina viimeistään kuudelta. Ei hoitajia.

Vierailija
7/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kotiäiti-intoilijat joko puhutte paskaa tai teillä on äärimmäiset helpot lapset, jos haluatte olla joka ikisen sekuntin lastenne kanssa ettekä koskaan heihin väsy.

Vierailija
8/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on 1 erityislapsi ja todella vaativa 3v ei tukiverkkoa.

Ja olen kotona ollut 5 vuotta. Väsynyt olen ja syön mielialalääkkeitä, mutta en keksi heille parempaakaan paikkaa kun kotihoito.

Käyvät, koulussa ja kerhossa jne.

T. ei fanaattinen vaan realistinen ja kyllä, myös väsynyt kotiäiti

Vierailija
9/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset selvästi apua. Kuullostat jo todella väsyneeltä. Ei kaikkea tarvitse yksin jaksaa. Toivottavasti löydät itsellesi apua.

Tsemppiä!

Vierailija
10/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alat nauttimaan siitä, että lapsesi käyttäytyvät iälleen tyypillisesti. Ihanaa! Sun lapset on normaaleja, niistä voi tulla vielä vaikka mitä!

Vierailija
11/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4, ja 5-vuotiaat päiväkodissa ja 1 v. kotona ja nyt menee ihan ok. Päiväkoti on jokaisen äidin paras ystävä.

Vierailija
12/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todella tutustua lapsen kehitykseen, niin ymmärtää, miksi lapsi on sellainen kuin on. Ja kun tietää, että se kuuluu asiaan, alkaa kaikista lapsen kehitysvaiheista nauttia. Jokaisessa ikävaiheessa on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta kaikkiaan lasten kanssa oleminen ja eläminen menee reilusti plussan puolelle.

Vierailija
13/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yösyötöt, eikä perseen peseminen, eikä oksennusten siivoaminen, eikä kovin moni muukaan lastenhoitojuttu

Vierailija
14/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae oikeasti apua.

Vierailija
15/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu teidän ongelmiin ei ole lasten hoitoonlaitto vaan sinun. Hanki itsellesi apua, et ole kunnossa!

Vierailija
16/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikesta tarvitse nauttia. Minä en nauti lasten vinkumisesta ja itkeskelystä. Piste. Mene itse hoitoon, jos kaikki negatiiviset tunteet patoat sisällesi. ei 16

Vierailija
17/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toinen lapsi erittäin moniongelmainen ad/hd:neen ja somaattisien sairauksineen. Toinen lapsi on terve 1 v. Mies on sairas. Silti hoidan lapset kotona, eikä olisi tullut mieleenkään raahata isompaa pois tieltä jotta saisi olla pienen kanssa päivät pitkät!! Kertakaikkiaan mun jakeluun ei mene se, että äiti /isä on kotona, mutta lapset hoidossa. Ja ehkä te kaikki sitten olette rikkaita: ei meillä ainakaan ole varaa minun kotihoidontuestani alkaa maksamaan 200e :n päivähoitomaksua!

Vierailija
18/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt vain omiin asioihin.

Vierailija:

Meillä on toinen lapsi erittäin moniongelmainen ad/hd:neen ja somaattisien sairauksineen. Toinen lapsi on terve 1 v. Mies on sairas. Silti hoidan lapset kotona, eikä olisi tullut mieleenkään raahata isompaa pois tieltä jotta saisi olla pienen kanssa päivät pitkät!! Kertakaikkiaan mun jakeluun ei mene se, että äiti /isä on kotona, mutta lapset hoidossa. Ja ehkä te kaikki sitten olette rikkaita: ei meillä ainakaan ole varaa minun kotihoidontuestani alkaa maksamaan 200e :n päivähoitomaksua!

Vierailija
19/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää mitä se tarkoittaa, ja kun tietää sen kuuluvan normaaliin kehitykseen, niin sitä voi levollisin mielin vain seurailla kuinka pieni ottaa jonkun turhan vastustamisen niin kamalan tosissaan.

Ja kun lukee lapsen kehityksestä, niin sen jotenkin tiedostaa paremmin, että ne vaipanvaihdot loppuvat ajallaan.

Eli kyllä vain lukeminen kehittää sitä omaa asennoitumista. Kannattaa edes kokeilla ennen kuin tuomitsee.

Vierailija
20/28 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai heitä yhteiskunnan hoidettaviksi tehdä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi