Mies ei sitten halunnut kun minä oisin KERRANKIN ..
kylpä nyt sapettaa, mulla haluttomuutta ollu tosi paljon lasten jälkeen ja nyt ehdotin et käy ajaa parta ( en kestä naamallani nimittäin miehen partaa, oikeesti ) ni totes et " en aja" ja nyt kattoo telkkua...
Taatusti ei mun haluttomuus tällä parane, päin vastoin, ei vois taas vähempää kiinnostaa.
Tylsää
Kommentit (8)
jos mies kieltäytyy, niin se on jotain ihan kamalaa? En nyt kyllä ymmärrä.
Ja tuo asenne. Ei ihme ettei halua.
haluttomuus ja kieltäytyminen ei liene kuitenkaan sama asia ? Voihan sitä touhuta vaik ei halutakkaan
ihme porukkaa tänään
t ap
voi antaa pillua ja vaikka feikata, vaikkei mieli tekisikään?
Eikä tuolla tavalla aloitetta tehdä. Spontaanimpaa sen pitää olla, otat esim. surisevan sauvan ja laitat sen pöksyihisi samalla kun mies katsoo telkkaria. Siinä vaiheessa kun saat orgasmin, miehesi ei taatusti katso telkkaria. Tai jos katsoo, niin heikosti menee...
Jos miestä ei huvittanut? Miksi olisi huvittanut? taitaa seksinne olla todella kaavamaista. Naitteko edes koskaan ulkona tms?
Vierailija:
Voihan sitä touhuta vaik ei halutakkaanihme porukkaa tänään
t ap
Koetapa hyväksyä miehesi sellaisena kun on, partoineen kaikkineen.
Vierailija:
kylpä nyt sapettaa, mulla haluttomuutta ollu tosi paljon lasten jälkeen ja nyt ehdotin et käy ajaa parta ( en kestä naamallani nimittäin miehen partaa, oikeesti ) ni totes et " en aja" ja nyt kattoo telkkua...Taatusti ei mun haluttomuus tällä parane, päin vastoin, ei vois taas vähempää kiinnostaa.
Tylsää
Toivottavasti homehtuu kiinni.