Avioero ei ole vielä voimassa ja seurustelen vakavasti! Aiomme muuttaa pian yhteen ja lapset 2 ja 6v..
Olenko hullu jos muutan jo 2:den kuukauden seurustelun jälken yhteen uuden miehen kanssa. Ex:stä ero tulee voimaan vasta syksyllä. Uusi mies on niin ihana , rakastunut ja haluaa elää minun kanssani koko loppuelämän. Voiko tämä olla vain erehdystä?
Pitäsiskö vain laittaa jäitä hattuun ja odottaa, että aika kuluu?
Kommentit (34)
ja varsinkin lasten takia et tee mitään noin typerää. Seurustelkaa muutoin. Yhteen muuttaminen heti on tosi typerä ajatus varsinkin lasten kannalta!
Kysyn heti kun hän tulee nukuttamasta lapsiani :)
(ts. Ehkä rakkaudesta ja kiintymyksestä puolisoonsa, ja myös hänen lapsiinsa, sitten ajan kanssa. Kaikki miehet eivät ole lapsiallergisia)
Lapsesi ovat siinä iässä, ettei elämään kannata ihan herkin perustein tuoda uusia isi-kandidaatteja. Jos sinun ja poikaystäväsi suhdekin päättyy, on se lasten psyykeelle kova isku.
Ap:ta ei selvästikään kiinnosta kuin oma napa.
ja antaa hänelle kaikki se huomio mikä kuuluisi avioerolapilleen:(
Ap. n mielestä kahden ihmisen seurustelu, vaikkakin asuvat erillään on kärsimystä, mutta pienten lasten suuret elämän mullistukset ei mittään...
Alan ymmärtää, jos ex petti tollasta.
lapsirakkaan ja kivan miehen kanssa yhteen. Hankimme toki yhdessä talon, eikä miehen tarvitse muuttaa minun asuntooni. Lapsille tekee vaan hyvää nähdä vähän parempaa miehen mallia.
Ap
heidän pitää saada toipua erosta ensin. Ja heille olisi myös hyväksi saada ylläpitää suhde isäänsä, eikä kuunnella isänsä sättimistä.
En ainakaan minä tai uusi miesystävä. ex nyt vain ei ole kovin ihailtava henkilö. Työtön siivellä eläjä.
ap
Siivelläeläjiä on ihan aikuisten oikeasti olemassa. Olen itse elättänyt yhtä. Ap
kuin täällä.
Minun mielestäni sinun pitäisi päästä katkeruudestasi ja lasten pitäisi saada toipua rauhassa ennen kuin alat ostella taloja ja tuoda sinne mitään uusia isän malleja. Ei ole kenellekään reilua, eikä todellakaan fiksua. Vähitellen lapsillesi, joiden isä se ex silti on - nyt ja aina - ja jotka todellakaan eivät ole syypäitä eroon tai teidän mielipiteisiin toisistanne.
Etkä todellakaan tuossa mielentilassa ole tolpillasi arvioimaan yhtään ketään uutta miestä.
jonka juuri ovat hankkineet.
Ei _vähän_ kiirettä pitänyt? Luuletko ap että uusi höpönassusi ottaa toisen jos et just heti muuta yhteen?
Vierailija:
Se nyt ei lasten " tervettä kehitystä" uhmaa jos muutan
lapsirakkaan ja kivan miehen kanssa yhteen. Hankimme toki yhdessä talon, eikä miehen tarvitse muuttaa minun asuntooni. Lapsille tekee vaan hyvää nähdä vähän parempaa miehen mallia.
Ap
Soitapa perheneuvolaan ja kysy toimintaohjeita. JÄITÄ HATTUUN hyvä ihminen!!! Lapset eivät ole mitään robotteja jotka voidaan ohjelmoida niin kuin aikuiset toivoisivat. Heillä on tunteet, ja vielä vahvemmat kuin aikuisella - eikä järkeä vielä tarpeeksi noin monimutkaiseen kuvioon.
Odottelen nyt ainakin eron voimaan tuloa ennenkuin muutan. ap
ainut, mikä sai mut pidäteltyä yhteenmuuttoa oli juuri lapseni. ero oli heille vaikea, niinkuin lapsille tietysti aina, ja en halunnut loukata heitä enempää ottamalla vierasta miestä perheeseen. sillä eihän lapset sitä miestä olleet löytäneet, vaan minä. kaksi vuotta seurustelimme ja annoin lapsien tutustua mieheen pikkuhiljaa. hän oli lapseton.
no, joka tapauksessa nyt olemme naimisissa ja yksi yhteinen lapsi. kaikin puolin onnellisia edelleen, ja ollaan varmaan naimisissa kunnes kuolema erottaa.
Ihmetteli miksei kukaan sano että siitä vaan. Sitä hän toivoisi täältä saavansa. Nytkin takertuu vain niihin kommentteihin mitkä puoltavat hänen ratkaisuaan muuttaa yhteen.
Jos Ap prosentuaalisesti katsot näitä vastauksia, huomaat että yksi tai maksimissaan kaksi sanoo asian onnistuneen. Mutta sinä onnen huumassasi tuijotat vain niitä.
Tiesitkö että sitä voi kutsua itsekkyydeksi?
Et olisi tullut edes tänne kyselemään. Kommenttisi vain vahvistavat sitä mitä ikävä kyllä tilastot kertovat:monet vanhemmat ajattelevat lopulta vain itseään.
Jos tiedät mitä tarkoittaa häpeäminen. Nyt olisi hyvä vähän hävetä ja ajatella rehellisesti edes kerran lapsiensa parasta.
Vierailija:
Olenko hullu jos muutan jo 2:den kuukauden seurustelun jälken yhteen uuden miehen kanssa. Ex:stä ero tulee voimaan vasta syksyllä. Uusi mies on niin ihana , rakastunut ja haluaa elää minun kanssani koko loppuelämän. Voiko tämä olla vain erehdystä?
Pitäsiskö vain laittaa jäitä hattuun ja odottaa, että aika kuluu?
Käytännössä en päässyt siis seurustelemaan lainkaan tulevan uuden mieheni kanssa.
mutta lapsiasi kohtaan tuo ei ole oikein.
yhteen eroamassa olevan pienten lasten äidin kanssa? Vähän epäilyttävää. Onko muka kunnollinen?