Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Ensikot juhannuksen molemmin puolin***

18.06.2007 |

Jos nyt vähän ajan tasalla olevaa pinoa aloiteltaisiin....

Minä täällä töissä taas, yllätys yllätys. Eilen varasin liput ensi kuuksi Harry Potteria kattomaan, pikkasen innoissaan nyt odotellaan*fani*

Huomenna tuo ukkokin sitten lähtee ja saan olla ihan yksin, saas nähdä jos ne juhannukseksi saadaan jo kotiin ettei tosiaan anoppilassa tarvi olla...mitäs suunnitelmia muilla juhannukseksi???

Ja töitä jatketaa...;)

-Ankka ilman Allu-Ankkaa vielä hetken-

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias ei ole vielä hoksannut makkaran herkkua. Varmaan hauskan näköinen Allu hokiessaan akkalaa... ;)

Kengistä aioin vielä lisätä, kun pylly on nyt pesty. Meillä taitaa olla pienijalkainen jannu, kun meillä on kenkien koot 20-21. Käytössä on ensiaskelkengät koko 20, sandaalit koko 20 ja kumisaappaat koko 21 (joka on tosi iso, mutta pienempiäkään ei saanut). Syksyksi on odottamassa käytettynä saadut kengät kokoa 21 ja alkutalveksi ehkä riittää koon 22 talvikengät. Nekin saatiin käytettyinä, joten joudumme varmaan ostamaan itse vielä lopputalveksi isommat kengät. Tai tiedä häntä, millaisen pyrähdyksen nuo jalat tekevät vielä... Hämmästyin vain miten isoja kenkiä muilla jo on. Mutta yksilöitä kai nuo lapset ovat senkin suhteen...

Kiva oli kuulla Marikan Masuaarteen rakenneultran olleen kunnossa. Äkkiä se aika vain vierii, kun olette tosiaan jo yli puolenvälin ennättäneet!

Pesukarhulle onnittelut opintojen suorittamisesta loppuun! Ankalle onnittelut opiskelupaikasta. Toivottavasti etäviikot Allusta ovat täynnä touhua koulun parissa, niin aika sujuu nopsaa. Onko koulutus pitkä?

No, nyt alkoi kiukkuaminen täällä, kun äidin täytyi taas kieltää... Äh, ikävää.

Tulkaahan muutkin linjoille!

Kissankello ja Matias

Vierailija
22/38 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskos jotain kirjoittais. Meidän juhannus meni ihanasti! Oltiin ihan vaan kotona, ja lauantaina käytiin mun vanhemmilla syömässä ja viettämässä iltaa. Muuten vaan oltiin ja nautittiin olostamme ja syömisistä...

Tänään oon sitten soitellu yksityisille ja kyselly hintoja noista putkituksista... Ja kallistahan se on! Mutta ainoo että niin saadaan nopeesti apu Eetulle, joka on tällä hetkellä tärkeintä!!! Ja sit soittelin viel vakuutusyhtiöön ja kyselin miten korvaukset menee, kun eilinen päivä etittiin Eetun vakuutuspapereita, eikä löydetty! Ollaan pistetty ne tosi hyvin jemmaan, murr! Mutta sieltä tuli hyviä asioita esille! Joten huomenna soittelen sitten aikaa yksityiselle.

Mä muuten oon tullu siihen tulokseen, että Eetu ¿kaipaa¿ jo muutakin seuraa, kuin vaan äitinsä, byää... Mutta siis viikonloppuna kun mieskin oli kotona, niin Eetu ei kiukutellu yhtään niin paljon kuin jos/kun ollaan kaksistaan! Joten taitaa olla vaan ihan hyvä että pääsee hoitoon, vaikka äitin sydän itkee verta...

Ja kiitokset kaikille haleista!

Ankka, täällä kanssa menis (ja meneekin) monta nakkia/makkaraa yms Eetulle, ja nakkikeitto on ihan ykkönen Eetun mielestä! (varsinkin ne nakit siellä keitossa...)

Marikan masukki jakselee hyvin, hienoa!

Mutta joo, eipä multa taida tän enempää tänään(kään) irrota, jos vaikka huomenna tulisin sit... ehkä...

napero ja Eetu 1v4,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä vetelee viimeisiään, kohta kotiin...

Oltiin juhannus mökillä, oli kyllä hienot ilmat! Maisteltiin kuohuviinejä häitä varten, vielä en osaa kyllä päättää... tarvii ehkä maistaa uudestaan=)

Napero: Putket laitettiin yksityisellä. Ja on joo kallista, 650 euroa... No, kela korvasi siitä osan ja vakuutus melkein loput, itselle jäi maksettavaksi joku 40-50 euroa.

Hyvä että saitte tietää hoitopaikasta, mutta harmi että ei ollut mieleinen. Ei meidänkään tyttö päässyt sinne minne olisin halunnut, mutta toi nykyinen hoitopaikka on osoittautunut oikein hyväksi. Mitä nyt tänään oli kuulemma sattunut juttu, joka oli mun mielestä vähän outo... mies oli tytön tarhasta hakenut, kertoi että sillä oli päällä pelkkä takki, ei siis paitaa siellä alla...? Housut oli kyllä jalassa=) No, kai sitä ihmeellisempääkin tapahtuu...=)

Ja kerro vaan teidän " projekstista" ! Mä ainakin jaksan lukea!

Hienoa että marikan ultrassa kaikki hyvin! Koskas meinaatte häitä viettää?

Pesukarhu: Mä teen varmaan ite pukuni, kankaat on, mutta ne on vielä yhtenä kappaleena...=) Pitäsköhän kohta alotella... alushameen sain ostettua!

Ankka: Etkö tule anopin kanssa toimeen? Harmi homma... mäkään en oikein aluksi tullut miehen vanhempien kanssa toimeen, varsinkaan sen isän. Mutta nyt tullaan toimeen ihan kivasti.

Hauska Allun makkara-himo!

Kissankello: Kyllä se Matias kohta lähtee oikein kunnolla kävelemään! Juoksee jo ennen kuin kesä on ohi=)

Helpottava kuulla että muillakin on kiukkupyllyjä siellä kotona! Mä olen huomannut saman kun napero, kun ollaan kaksistaan, tyttö kiukkuaa paljon enemmän, kun että ollaan vaikka kaikki kolme kotona.

Kohta laitan koneen kiinni ja kotiin... Ehkä huomenna lisää.

NapNap + tyttö 1v3kk

Vierailija
24/38 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaan myös tälle puolelle kertoilemaan meidän kuulumisia ihan vähän. NapNap ainakin pyysi treffeillä, että kerron kuinka me pärjättiin ja kuinka Emmi pärjäs. Me oltiin siis viime viikko miehuksen kanssa reissussa siellä Dublinissa. Ja vaikka sää oli jopa sikäläisen mittapuun mukaan surkea ja hotellin kolme tähteä tuntui kovin kaukaa haetulta, niin ihan hyvä reissu oli kuitenkin. Saatiin olla ja mennä omaan tahtiin, käydä syömässä rauhassa ja istua hetki jos toinenkin pubissa. Ja kotoa kun kantautui viestejä, että kaikki on hyvin, niin mikäs oli ollessa. Toki ikävä oli ja muutaman kerran oli itku silmässä, mutta niinhän se menee.

Loman paras hetki tietysti oli kotiinpaluu tai oikeastaan vanhempien mökille, mistä haettiin Emmi. Ensin neiti vähän katseli meitä miettivän näköisenä, mutta sitten koko naama alkoi nauraa - ja sitä riitti. =) Alkuviikon, kun Emmi oli kotona miehen äidin kanssa, hän oli ollut vähän totinen, mutta nukkunut ja syönyt aika hyvin. Aika ajoin oli vaan ollut kovin odottavan näköinen. Mutta mökillä mun vanhempien kanssa olikin ollut sitten ihan oma itsensä. Ja alkanut nukkumaan yöt syömättä ja heräämättä.

Kun sitten kotiuduttiin ihan oikeasti koko perhe, Emmi oli kuin ei olisi meistä erossa ollutkaan eli oma aurinkoinen itsensä. Väsynyt kuitenkin oli ja nukahti jo kesken toisen soittorasiabiisin kahdeksan jälkeen illalla. Ja siitä jatkoikin unia puol seiskaan, söi pullollisen maitoa ja jatkoi unia melkein puol kymmeneen. Ihan mieletöntä! Mä ajattelin silloin, että tuo on vain viime viikon jäämiä, mutta taitaapa meillä yöheräämiset tosiaan olla ainakin tältä erää historiaa. Nimittäin eilen eka herätys oli seiskalta ja tänään kasilta. Ihan luksusta! =)

Juhannusviikonloppua vietettiinkin sitten kotona ja vanhempien kanssa möksällä, matkaa kun on vaan alle 20 kilometriä. Mukavaa ja rentoa oli. Nyt pitäis tehdä taas pihahommia, mutta ruohonleikkuri hajos ja uus osa saadaan vasta torstaina (ruohon vois kohta paalata) ja kun alettiin kaivaa yhtä uutta hiekkakäytävän pohjaa ja oltiin viemässä pintamaita pois peräkärryllä, niin siitä puhkesi rengas. Eli ei ihan putkeen mene... ;o)

Teidän jutut kyllä luin, mutta oikeastaan mitään ei jäänyt mieleen, joten taas kerran vaan kaikille tasapuolisesti terkkuja! =)

-Amy ja Emmi, 8kk ja 2päivää-

Vierailija
25/38 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljaista täällä...

Kiva, että Napero on saanut tarhapaikasta tiedon, vaikkei osunutkaan yksiin toiveiden kanssa. Saitte te sen aiemmín kuin täällä me saimme, tasan kuukausi ennen tarhan alkua tuli tieto. Ja se oli kuulemma ruhtinaallisen aikaisin täkäläisittäin, eräs tuttavani sai tiedon vasta viikko ennen tarhan alkua! Täällä tarhapaikoista on kyllä huutava pula.

Hyvä, että tuo putkitusasia alkoi seljetä, varmasti kannattaa ottaa asiaksi putkittaminen, kun selvä kierrehän teillä jo on. Minun pikkuveljeni on vuosia sitten ollut osan lapsuudestaan kuuro, kun oli jatkuva kierre. Tästä jäikin sitten monen vuoden puheterapia-ruljanssi, että saivat pojan puheen kulkemaan, kun vihdoinkin kuulo pelasi. Ei ole mukavía tuollaiset. Onneksi tänä päivänä on vähän kehittyneempää tuo korvien hoito.

Jennille juomisista, Matias on juonut jo monta kuukautta mukista, alkuun vettä ja tavalliseen maitoon siirtymisen jälkeen maitoa. Maito maistuu nykyään ehdottomasti parhaiten, edes tuttipullosta ei suostu vettä juomaan. Tuttipulloa meillä ei kyllä enää ole käytettykään kuin retkillä juomapullona. Ja miksei mehua voisi antaa aina silloin tällöin, kannattaa vain antaa aika laihaa mehua. Meillä on Matias itse asiassa päässyt herkuttelemaan jo pillimehuillakin, joka on kyllä melko makeaa. Yleensä olen kyllä lantrannut loppumehua vedellä. Niitä ei kyllä ole montaa saanut, lähinnä herkutteluksi oikein helteisinä päivinä ja juhannuksen nautinnoksi tietty. ;)

Ei muuta tällä erää, lähdetään käymään ulkona tuon touhupepun kanssa, niin ei tarvii purkaa kaikkea virtaa täällä kotona.

Kissankello ja M pian 1v 3kk

Vierailija
26/38 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Matias tosiaan juo maidon itse mukista tai tavallisesta lasista! Ei oikein enää anna äidin auttaa. Ja hyvin tuo juokin, vasta loppuvaiheessa saattaa alkaa leikkiä ja sotkea. Meillä ei ole siis nokkamukia käytössä.

Kissankello

Vierailija
27/38 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Amy kun kävit kertomassa miten reissu meni ja miten kaikki olivat pärjänneet. Hyvä että kaikki meni hyvin=) Toivottavasti sitten meilläkin...

Siis " enää" 4kk häihin... jaiks. Mua oksettaa jo nyt kun mietin että millanen jännitys on sitten päivällä päällä...

Vautsi, Matias juo tavallisesta mukista! Ja vieläpä siististi!

Meidän tytön uusimmat sanat on potta ja auto.

Eipä sitten muuta...=) Kohta lähden töistä kotiin, tai siis tunnin päästä.

Vierailija
28/38 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaseen tulin vaan kertomaan, että Joona oppi juhannuksen jälkeen sanomaa äiti ja hyvä :) Aluksi äiti oli äiji ja se tarkotti sekä mua, että miestä, mut sit Jonsku oppi sanomaan äiti ja tarkottamaan vaan mua :) Hyvä oli tosin tänään ävy, mut ei se mitään... sinnepäin kuiteskin ;) Huojentunut olo, kun vihdoin jotain kehitystä tapahtuu. Tota äitiä se ei oo tosin sanonut maanantain jälkeen, mut osaapahan kummiskin. Se on pääasia :)

Muuta en kerkee. Tuun paremmalla ajalla kommentoimaan teidän juttuja.

pesukarhu ja puhuva Jonsku ;)

Vierailija
29/38 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan tulla kommentoimaan, että Jonsku on oppinut hienot sanat. Noi samat kuuluu nimittäin quunkin harvaan valikoimaan. ;)

Tähän mennessä tunnistettavia ja selvästi tiettyä kohdetta/asiaa tarkoittavat sanat meidän poitsulla on " äiti" , " hauva" , " hyvä" , " anna" ja " mamamaaa..." , joka tarkoittaa maitoa. Jotain muitakin on ollut, mutta en tiedä onko quu tarkoittanut niillä oikeasti jotain vai onko vaan toistellut jotain kuulemaansa. Ruokapöydässä quu joskus sanoo kovalla äänellä " tä" , ja olen miettinyt, että ehkä se pyytää silloin vettä nokkiksesta. Pikku-quu on kova matkimaan äänteitä. Koirille se aina haukkuu takaisin ja kirjasta jos näkee koiran niin saattaa alkaa haukkua. Me oltiin pari viikkoa sitten retkellä kotieläintarhassa, ja sen jälkeen ollaan kovasti lueskeltu eläinkirjoja ja juteltu, että " mitä possu/lammas/lehmä sanoo" . :) Niitä kun luetaan niin quu alkaa matkia eläinten ääniä. Niin, ja quu selvästi tunnistaa jo puheesta sanat " auto" ja " pallo" . Jos kysyy, että " missä on pallo?" , poitsu alkaa kovasti etsiä sitä katseellaan ja saattaa jopa mennä pallon tai leikkiauton luokse. Sen sijaan " Tuo äidille pallo" ei vielä ole tuottanut tulosta. :) Yks hauska juttu on se, että leikkiauton tai auton kuvan nähdessään quu alkaa päristellä. En tajua, mistä se sen oppi, kun me ei varmasti olla sitä sille opetettu! Ehkä hiekkiksellä isot pojat on näyttänyt mallia.

Tänään oltiin yhden quun kerhokaverin 1v.-synttäreillä, ja siellä oli vauvanukke, jota poitsu tutki tosi tarkkaavaisena ja kiinnostuneena. Ajateltiin miehen kanssa ostaa quullekin kuitenkin nukke, vaikka ne onkin kai perinteisesti vähän " tyttöjen juttuja" . Mutta oikeesti poika tykkää muutenkin tutkia kauheesti ihmiskasvoja, ja nuken avulla sitä vois tehdä turvallisesti. Kun noi oikeet kaverit ei kauheasti arvosta sitä, että joku työntää sormet silmään ja nenään tai vetää tukasta! ;)

Ihan huisia, että jenni ja D siirtyy tälle puolelle huomenna! Ja mä kun oon aina ajatellut, että quu ja D on melkein samanikäisiä! Jaiks, kohta on meidän vuoro. :)

-Q- ja -q- pian jo 11kk

Vierailija
30/38 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot 1v. onnittelut jennin D:lle!!! Ja tervetuloa tälle puolelle!

Kiva kun Q oli käynyt täällä kertomassa kuulumisia!

Vierailija
31/38 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tuun tänne puolelle toivotteleen D:lle oikein hyvää synttäripäivää!!!

me tullaan sitten ronjan kanssa kuuden kuukauden ja 3 yön päästä perässä:)

terkuin tikru ja rontti, ens su 6kk

Vierailija
32/38 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt huomasin, miten tökerö olin eilen! Siis tarkoitus ei ollut todellakaan " lytätä" Jonskun hienoja kuulumisia kertomalla heti perään, että quu juttelee samoista asioista. Anteeksi, ethän pahastunut?

Ja älä tosiaan ole yhtään huolissasi, Jonsku kehittyy varmasti ihan sopivaan tahtiin. Meidän neuvolantädin mukaan puolet 1-vuotiaista kävelee, puolet ei. Ja mitä puhumiseen tulee, sekin on niin suhteellista. Varmasti jokainen kuuntelee omaa lastaan niin haltioituneena, että vähän kuulijasta riippuu, kuuleeko todellisia oikeita sanoja vai vaan jotain sössötystä, jonka äiti ja isi sitten ylpeänä tulkitsee, että " hei, nyt se sano ÄITI, ihan selvästi!" . :)

Hyvä esimerkki oli tänään, kun naapurin 2v. tyttö alkoi keinussa jutella mulle kovin innoissaan enkä ymmärtänyt sanaakaan. Tytön isi sitten vähän tulkkasi, kun oli oppinut tyttärensä kieltä. :)

Onnea vielä valmistumisesta! Yritin mun veljeltä koko ajan kysellä, että oliko se nähnyt sua koulussa, mutta se vaan vastas, että joo, ei oo pesukarhua näkyny. ;) Harmi, kun ette päässyt/muistanut tulla treffeille. Olis kiva nähdä taas pitkästä aikaa! Mikä teillä onkaan nyt ohjelma kesällä?

-Q- ja -q- 10,5kk

Vierailija
33/38 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastunut mitenkään. Ei ees tullu mieleenikään pahastua moisesta. Kiva vaan kuulla, että muutkin pikku-ensikot oppii uusia sanoja. Hienosti pikku-quukin jo sitten juttelee vaikka onkin vielä niin pieni. Mä en taas osaa yhtään hahmottaa, että quu on jo 11kk, kun viimeksi treffeillä oli vielä niin pikkanen. Ja totta toikin, että vanhemmat bongailee niitä sanoja eri tavalla. Me ollaan varmaan aika kriittisiä tai sitten ei ymmärretä Jonskua ;)

Mäkin yritin bongata sun veljeäs, mut ei osunut silmään. Kiitos onnitteluista vaikka en mä ihan viel ookkaan valmis.

Olis tosi kiva järkätä jotkun treffit, kun ei oltu viimeksi. Me mennään ens viikolla maalle sukuloimaan, mutta sen jälkeen oon kotiäitinä hamaan tulevaisuuteen :)

Oottelen tässä miestä töistä kotiin. Täytyy vielä tiskit tiskata, joten kommentoin taas paremmalla ajalla.

Ainiin ONNITTELUT D:LLE JA TERVETULOA TAAPEROIHIN :)

pesukarhu ja Jonsku 1v2kk

Vierailija
34/38 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips... Me lähdettiin Heidin kanssa reissuun ja tuli mieleen, että olis kiva treffata JKL:n enskoja ens viikolla (alkuviikosta)... Siis jos täällä enskoissa vielä oli joku JKL:läinen. =)

Jos siis treffit JKL:ssä ens viikon alussa kiinnostaa, ni hihkukaan isojen enskojen pinoon kiitos. :)

Burde ja Heidi 9kk

Vierailija
35/38 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mennään auttamaan siskoa muutossa, sunnuntaiksi ei ole vielä mitään ohjelmaa. Toivottavasti on mukavat ilmat viikonloppuna. Mitä muut meinaa puuhata?

Mun äiti haki tänään tytön tarhasta, me ollaan miehen kanssa molemmat iltavuorossa. Vielä ensi viikko töissä, sitten 3 viikkoa lomaa!

Laitetaanko ensi viikolla Heinäkuuksi yksi pino? Vai innostutaanko me kirjottelemaan...?

Eli mukavaa viikonloppua kaikille!

NapNap + tyttö 1v3kk (kohta 1v4kk)

Vierailija
36/38 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista luin, mutta en muista puoliakaan enkä nyt ehdi hirveesti perehtyä :(.

D-raukalla alkaa ison pojan elämä nyt. Ma alkaa unikoulu ja loppuu yömaidot. Lisäksi pitäis vähitellen oppia lapioimaan se ruoka itse suuhun ja pottaillakin jossain välissä vähän enemmän kuin nyt. Samalla alkaa mammalla terveemmät elämäntavat, kun otan tavotteeksi tehdä ruuan ite itelleni ja D' lle (ja miehelle jos on kotona/ jos kelpaa). Nyt oon syönyt mitä sattuu milloin sattuu..

Jonskulle onnea sanoista ja Matiakselle kävelystä! (Ja Allun makkara-jutut oli hauskoja :).) D ei varmaan edes ymmärrä mitään puhetta, ainakaan ei-sanan teho on ihan nolla. Muutenkaan ei mitään reaktiota " missä on lamppu" ym. juttuihin. " Ätä" tarkottaa ihan selvästi jotain huomion hakemista, mutta en usko että on äiti välttämättä. Muita, mitä D hokee on pä-pä-pä ja da-da-da ja juhannuksena koko ajan taa-taa-taa. Lisäksi on vahnat suhinat ja kiljumiset. Iiih tarkottaa jotain mikä on hienoa ja D haluaa näyttää sen muille (vaikka taulu, lamppu tai kello, bussissa joku ihminen, ulkona koira tms.). Kävelemäänkään D ei ihan pian varmaan ala. Seisoo kyllä hetkiä pitämättä kiinni (pidempään jos ei ite huomaa seisovansa) ja on keksinyt, että seisominen on äidin ja daddyn mielestä upeeta. Jos ei muuten huomata, että D seisoo, niin herra alkaa taputtaa ja kiljahdella :D.

Huomenna pidetään D' lle synttärit ja niitä varten pitäis vielä jotain väkerrellä ja järjestellä ennen nukkumaan menoa.. Eli nyt pois..

Jenni ja D 1 v. ja 1 päivä ;)

Vierailija
37/38 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tää aika menee, kun ei ees vauvasivuille ehi kirjottamaan? ;)

Tajusin, että en oo tajunnut Matiasta onnitella ensiaskeleista. Onneksi olkoon! Aika hieno juttu.

Aika hyvin, kun Matias juo jo itse mukista. Joonakin haluais juoda, mutta ei siitä vielä tule oikein mitään, jos ei joku vähän avita. Menee liikaa kerralla ja valuu sitten juomat poskia pitkin. Tuttipullosta Joona ei halua juoda itse, kun on paljon mukavampaa, kun joku juottaa niin, kuin vauvaa. Syödäkkään Jonsku ei halua itse. Suostuu vaan läpsyttämään ruokaa lusikalla, mutta on paljon kivempi, että äiti lusikoi ruoan suuhun. Aikamoista palvelua meidän poika vielä kaipaa vaikka paljon asiotia osais jo itsekkin tehdä.

Jonsku nousee jo tosi hienosti ilman tukea seisomaan, mutta ei sitä vaan jostain syystä kiinnosta se käveleminen. Musta tuntuukin, että sillä taitaa olla jonkilainen herkkyyskausi tohon puhumiseen, kun hirveesti se yrittää matkia kaikkea puhetta ja ääntelyä. Tänäänkin oppi kertalaakista sanomaa, mitä haukku (koira) sanoo. Ja aamulla katottiin Serranon perhettä ja mä sit matkin espanjaa sillain siansaksalla ja Joona yritti kans perästä. Joonan " espanja" tosin kuulosti paljon sulosemmalta. Se oli sellasta kimeällä äänellä " lää, lää, lää" .

Vai on makkara Allun ja Naperon Eetun herkkua :) Musta tuntuu, että Joonan herkkua on kaikki mitä nieltyä voi. Esim. wc-paperi on hyvää niin kuin hiekka ja multakin.

Kävin tänään Jonskun kanssa alennusmyynneissä. Ostin Jonskulle takin, pipon ja farkut. Josnkun kummitäti oli mukana. Ihmeen hyvin Jonsku jaksoi olla siellä. Mä tumpelo unohdin ottaa vaippoja mukaan, joten jouduin sitten ostamaan vaippapaketin ja raahaamaan sitä mukana. Miksi ei kauppakeskuksissa vois olla sellasia vaippa-automaatteja uusavuttomille ja huonomuisitislle äideillä ;)

Kiva, että Amyn loma meni hienosti ja tyttökin pärjäsi hyvin hoidossa. Varmasti oli rentouttavaa viettää aikaa miehen kanssa kaksistaan.

Onko täällä kiinnostuneita treffaajia heinäkuussa? Olis kiva nähdä.

Tilttaa taas sen verran mun päässä, että ei tule muita juttuja mieleen. Eiköhän tästä täydy kömpiä tonne peiton alle nukkumaan. Mukavaa viikonloppua kaikille :)

pesukarhu ja Jonsku

Vierailija
38/38 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NapNap kysyi viikonloppusuunnitelmista. Me mennään huomenna mun porukoille syömään. Sitä ennen siivotaan (tylsää). Sunnuntaille ei ole muita suunnitelmia kuin tennisvuoro illalla.

Hienoja sanoja NapNapin tyttö oli oppinut :)

pesukarhu