Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitöskirja takkuaa ja pahasti.

Vierailija
18.06.2007 |

Onko muita samassa tilanteessa olevia? EN JAKSA enää tehdä tätä työtä. Itsetunto menee kun etenee niin hitaasti. Eikä aihekaan enää jaksa kiinnostaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli. Kerroin päivän kaikille sukulaisille ja ystäville. Ei auttanut muu kuin tehdä. Pakkopullaa, pakkopullaa, mutta onpahan tehty.

Vierailija
2/6 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et väitöskirjaa saa tehdyksi, ei tutkimustyö ole sinua varten. Väitöksen jälkeen tutkimus on samaa puurtamista.

Toivottavasti perustutkintosi on jostain, jossa löytyy muitakin työvaihtoehtoja kuin tutkimus. Ei kaikkien tarvitse ryhtyä tutkijoiksi, mieti jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tohtorin ainoa tie. On ihan luonnollista, että jossain vaiheessa väikkäriä puhti meinaa loppua. Olen kuullut sen aika monesta suunnasta. Siitä on vaan päästävä yli. Terveisin kakkonen

Vierailija
4/6 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla aloilla tohtorin tutkinto on edelleen tutkijankoulutus (=koulutus tutkijaksi). Vaikka onhan väitöskirjatekijöinä usein niitäkin, jotka lukevat tohtoriksi, jotta pääsevät johtajaksi (mikä on aivan väärä ajatusmalli).

Vierailija
5/6 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti rankka juttu. Onko kovin yleistä että ihmisistä tulee tohtoreita? Ei varmaan kaikki tietyillä aloilla olevat tee väitöskirjaa?

Mulla vielä melko kaukaisia nuo jutut mutta tulevaisuudessa kyllä ajankohtaisia.

Vierailija
6/6 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen jälkeen julkaisut ovat yleensä artikkeleita, joita ainakin minun luonteellani on helpompi synnyttää. :) Itse olen pari artikkelia jo tehnyt ja voisin niitä tehdä loppuelämäni, kun nyt saan tuon monografian pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija:

Jos et väitöskirjaa saa tehdyksi, ei tutkimustyö ole sinua varten. Väitöksen jälkeen tutkimus on samaa puurtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi