Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.v poikani tuli kahvipöytään suki suki paketti kädessä ja

Vierailija
18.06.2007 |

sanoi; äiti anna suklaata! hieman nolotti =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi viime kesänä lukitsematta yöpöydän laatikko ja 2-vuotiaamme tuli rivitalon yhteiselle pihalle nuoleskellen vaaleanpunaista dildoa kuin jäätelötikkua(huom! dildo oli puhdas). Taloyhtiön yhteiset grillijuhlat menossa. Naapurit repesivät ja minä hävitin dildon. Hävettää vieläkin.

Vierailija
2/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huvitti joo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin äidiltä, mitä ne ovat. Äiti ei vastannut, jolloin totesin, että jaa, nyt tiedänkin, ne ovat tuttipullon tutteja. Silloin oli kai läpinäkyvät suojukset kumeissa?

Vierailija
4/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin, että sellaisia aikuisten terveysjuttuja. Sen jälkeen on aina, kun lukee esim. jotain ärrän mainosta, missä on kortsuja, todennut että tässä on äiti näitä aikuisten terveysjuttuja. Odotan vaan, että koska kaupassa hokaa kassan vieressä olevat terveystuotteet.

Vierailija
5/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuani ensimmäisestä miehestäni. Olimme ostoksilla cittarissa siis minä ja lapset ja uusi miesystäväni, kauhea ruuhka ja silloin 7-vuotias poikani huusi isolla äänellä " Kimmollakin on tuollaisia!" ja osoitteli kassojen lähellä olevalla hyllyllä olevia kortsupaketteja. Hömm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi