Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
**MAALISMASUT VKO 41**
06.10.2008 |
Aloitettasko meille kuitenkin uusi viikko.. Ketä osaa ja viitsii niin saa laittaa linkin.. :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tänään tosiaan oltiin ja poikahan se siellä... Tyttöä miehen kanssa odotettiin, poikamme toivoi poikaa, joten hyvinhän se sit meni. Tulee 6,5v ikäeroa. Sama ku ekassa ultrassa, pari päivää "jäljessä" lasketusta ajasta. Toinen jalka näytti ensin epämudostuneelta, mutta johtui sit ilmeisesti vaan asennosta, koska kun sitten pitkän tökkimisen jälkeen vauva suostui ojentamaan jalkansa, tulivat varpaat kaikki samaan riviin. Vähän jo säikäytti siinä maatessa, sinne menee jotenkin asenteella "kivaa, kaikki hyvin", en ainakaan itse ollut ajatellut että, mitä jos... Ja istukka edessä = maha ISO. Liikkeitä tunsin ekan kerran rv 16, sohvalla maatessa selällään pari potkua hyvin selvänä. Sellaisia on sit aina välillä tuntunut. Kätilö sanoi, että etuseinämäistukka on syynä, että näin alussa tuntuu vain vähän. Edessä oli viimeksikin ja liikkeet alko tuntua vasta rv 20.
Talvitakeista: mulla on miesten S kokoa oleva untuvatakki joka on tosi iso, joten toivon sen mahtuvan kovilla pakkasilla. Äitiysvaateliikkeestä ostin villakankaisen takin, joka oli siis yllättävän edullinen ottaen huomioon että oli erikoisliikkeestä, 69eur. Siinä on nappi takana jolla halkion saa auki, ja takki suurenee. Mukana myös vyö, joten sitä voi käyttää hyvin vaikka ei olis raskaanakaan, kiristää vaan vyön vyötärölle!
Painonnoususta: Viimeksi nousi yhteensä 20kg, joka kyllä tippui alle lähtöpainon imettäessä. Nyt olin kuitekin luvannut itselleni, että ei noin paljon nouse. No, ihan samassa mennään kuin viimeksi, 5kg tullut tässä vaiheessa... Aloitin sinnikkäästi lenkkelyn alussa joka sit lopahti ihan täysin selkäkipujen vuoksi...
Hyvää vointia vaan kaikille. Näyttää nuo selkäkivut olevan melko yleisiä, koittakaa kestää, enää puolet jäljellä...
Onsku76+masuvauva rv 19+1