Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen pojan perhettä ei juuri kutsuta kylään.

Vierailija
18.06.2007 |

Talven aikana olemme kutsuneet ja kestinneet kavereita kodissamme, mutta vain yksi ystäväperhe on esittänyt vastavierailukutsun ja sekin oli synttärikutsu.

Onko meistä tullut niin ikäviä ihmisiä kolmannen poikamme myötä vai ovatko poikamme niin riehuvia ettei kukaan halua meitä kotiinsa :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riehuvatko poikasi?

Jos eivät, niin tuskin kutsujen puute pojista johtuu :)

Vierailija
2/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti, jos ovat noin 6-vuotiaita. En siedä riehuvia poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi tyttö. Kyllä minä kutsun heitä kylään, itselläni kaksi heitä nuorempaa tyttöä. Käyttäytyvät hyvin ja leikkivät tosi hyvin myös pienten/pienikokoisten tyttöjen kanssa. Äitinsä ei muuten koskaan käytä ilmaisua " pojat on poikia" .

Vierailija
5/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on " vain" kaksi poikaa, mutta hyvin on kyläpaikkoja. Jos lapsesi käyttäytyvät hyvin, niin en usko, ettei teitä poikien vuoksi kylään kutsuttaisi. Etsi lisää kavereita :)

Vierailija
6/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kotonaan he saavat tehdä mitä vaan ruoan kanssa, siis syödä sitä missä vaan.

Cokista ja suklaata vedetään valkoisella sohvalla olohuoneessa ja ihan mitä vaan sottavaa, vaikka sulavia pakastevadelmia tms. Pizza syödään olohuoneessa suoraan käsin jne.

Normaalisti snon kyllä vieraiden lapsille " että meillä ei syödä olohuoneessa sitä ja tätä" esim mutta nämä ystävät pitävät ihan supernipoina jos tälläistä sanoo ja itse olen eri mieltä...

Vierailija
7/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset ymmärtävät asiat eri tavoilla. Olen kylläkin sitä mieltä, että keskimäärin pojat ovat vilkkaampia ja liikkuvaisempia kuin tytöt, mutta poikkeuksia toki löytyy molempiin suuntiin molemmissa ryhmissä.

ap.

Vierailija
8/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
9/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennat vaan. Mitä sitten, vaikka pitävät sinua nipona :)

Meillä syödään vain keittiössä, vaikka ala-asteikäisiä lapsia (poikia) onkin. Myös - ja melkeinpä voisi sanoa, että erityisesti - vieraat toimivat näin. Omille voisi sentään saarnata huolella, jos sotkisivat, vieraita kohtelisi ehkä hellemmin vaikka miten potuttaisi :)

Vierailija:

koska kotonaan he saavat tehdä mitä vaan ruoan kanssa, siis syödä sitä missä vaan.

Cokista ja suklaata vedetään valkoisella sohvalla olohuoneessa ja ihan mitä vaan sottavaa, vaikka sulavia pakastevadelmia tms. Pizza syödään olohuoneessa suoraan käsin jne.

Normaalisti snon kyllä vieraiden lapsille " että meillä ei syödä olohuoneessa sitä ja tätä" esim mutta nämä ystävät pitävät ihan supernipoina jos tälläistä sanoo ja itse olen eri mieltä...

Vierailija
10/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin kun omassa tuttavapiirissäni on runsaasti suurperheitä, varmaan kenellekään ei ole ongelma perheen kolme poikalasta. Kyläkutsuja satelee vaikka lapsia olisi perheessä 8.

Vierailija
11/11 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän