155cm ja 60 kg. Olenko sun mielestä läskipallero?
Raskauden jälkeen painoin 65kg. Nyt siis 5 kiloa lähtenyt. Tavoitteena oli alunperin päästä takaisin 54 kiloiseksi, mutta nyt paino on siis juminut jo KUUKAUDEN tässä kuuskybäsen hujakoilla. Mitä teen?
Kommentit (17)
viimeisillään raskaana 66kg.....t.26
Mutta sähän voit tuntea olosi tosi hyväksi myös noilla mitoilla. Riippuu niin paljosta, ruumiinrakenteesta, korvienvälistä jne.
Itse olen tosi hoikassa kunnossa imetyksen takia, käytän vaatekokoa 32-34. Kuitenkin painan melkein yhtä paljon (58kg) ja olen vain 5cm sua pidempi! Eli kyllä sillä rumiinkakenteellakin ON merkitystä, mulla pelkästään rinnat painaa varmaan pari kiloa ;)
ja painan tällähetkellä 48kg ja muutaman kilon meinaan vielä saada pois.
Tietysti se on ruumiinrakenteestakin kiinni, itse olen todella sirorakenteinen.
Raskauden jälkeen painoin 53kg ja olin kyllä todellakin pullero.
Eli liiku enemmän ja syö makeaa vähemmän (korvaa se vaikkapa miniporkkanoilla, kurkulla tai vesimelonilla), niin johan painokin alkaa lopulta pudota tai ainakin vyötärönympärys ja vaatekoko pienenee. Paino on vain numeroita, tärkeämpää on oma fiilis! Yleensä painokin putoaa kuin itsekseen, kun lakkaa käymästä vaa' alla ja sen sijaan aktivoituu muuten. Kun touhuaa paljon, on vähemmän aikaa turhaan mussuttamiseen :D
Et todellakaan ole mikään " läski" . Todella vastenmielistä ja halventavaa sanoa noin jostakusta, vaikka sitten itsestäänkin.
Pyöreä voit olla, mutta sitä on paha sanoa näkemättä sinua. Itse tiedät parhaiten. Älä välitä jumituksesta, jos pysyt tiukkana, niin kyllä se paino lähtee taas laskuun ennemmin tai myöhemmin :)
Itse olen 153 cm ja painan 58 kg, vaatteet kokoa 36 (eivät kirraa eivätkä purista mistään). Mä käyn salilla ja olen kyllä tällä hetkellä vähän liian lihaksikas. Mutta muista lihas painaa enemmän kuin läski.
Mut itse olen 162cm / 60kg ja olen parhaillaan laihduttamassa tuonne 55kg, mikä olisi ihan soppeli paino minulle.
Älä välitä mitä muut ajattelee, vaan ole sellainen, että tunnet itse olosi hyväksi!!!
Itse olen samanpituinen ja saisin painaa enemmän.. mutta jokaiselle sopii eri määrä kiloja, sulla painoindeksi normaali.
mutta olen 21 senttiä pitempi, enkä ole mitenkään erityisen laiha, hoikahko kyllä. joten aika tuhdissa kunnossa olet, millä mittatikulla mitattuna tahansa....
Tai riippuu vähän ruumiinrakenteestakin, mutta ennemmin menet hoikan kuin paksun puolelle.
Ruualla on merkitystä, kaikki makea pois, karkit, suklaat, vähennät rasvaa, syöt säännöllisesti ja pieniä annoksia, kohta mielesi ei teekään epäterveellistä. Mutta pidä vaikka kerran kuussa mässäilypäivä, pitsaa, karkkia, herkkuja, samalla hämäät aineenvaihduntaasi ettei jää säästöliekille. :) Mielestäni olet sopisuhtainen, kuten minäkin olin, nyt ole hoikka ja jos vielä laihdun niin sitten laiha ja siihen en pyri.
JA se on ihan muusta kiinni kuin jostain viidestä kilosta, hei haloo...
Kyllä mä tiedän ettei elämä viiteen kiloon kaadu :)
Sairastuin synnytyksen jälkeen vaikeaan masennukseen, josta olen aika hyvin jo toipunut. Silloin toivoin useaan otteeseen että voi kunpa pääsisin jo murehtimaan arkisista asioista, kuten painonpudotuksesta. Eli tavallaanhan mä tässä nyt elän unelmaani :)
Kannattaa varoo mitä toivoo!
naisessa pitää vähän pyöreyttä ollakki, m26
mun mielestä ap on ok