Vankilasta lomalla oleva perheenäiti vastailee hetken.
Kommentit (15)
Vankilaan jouduin, koska tilillä oli useampia rikoksia. Mm. huumausaine, varkaus- ja liikennerikkomuksia. Jokunen sakkokin oli maksamatta.
Ehkä olette siellä vuorotellen.
Käytätkö edelleen huumeita ????
kuinka pitkä loma sinulla on? käyvätkö lapset tapaamassa sinua vankilassa?
kauanko vielä istut?
miten onnistuu huumehörhöily ja perheen hoitaminen?
käytätkö paljonkin aikaasi netissä roikkumiseen lasten kanssa olemisen sijaan sen lyhyen lomasen ajan???
Tuomio oli 2 vuotta, ja vapaudun kahden kuukauden päästä. Lapset tietävät miksi olen vankilassa ja ovat käyneet tapaamassa. Ikää heillä on kuusi- ja neljä vuotta.
Vaikutat ylpeältä, onko kivaa olla " kova mimmi" ?
Sanotaanko näin, että en häpeä mitään. En tietenkään ole ylpeä kaikista menneisyyden teoistani, mutta kaikki mikä on eletty, on myös kasvattanut. Työpaikka on jo tiedossa.
ja hyvää tahtoa, itseäsi ja perhettäsi kohtaan, jatkossa.
Sanot ettet kadu mitään tekemääsi. Minä kadun vaikka en vankilaan olekaan päätynyt-vaikka olen myös suurempia/kovempia rikollisia tavannut. Miten voit elää niin kuin elät vaikka sinulla on lapsia? Etkö osaa asettautua heidän asemaansa tai tunne empatiaa tarpeeksi?
kirjoitat liian hyvin, yhdyssanatkin menevät oikein ;)))
Luulet siis, että hyvän koulutustaustan omaava, hyvistä oloista lähtöisin oleva, kouluviisas ihminen EI voi missään olosuhteissa joutua vankilaan? Luule vaan, ehkä sun on parempi niin.
kuinka pitkä tuomio?