Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä tää voi olla!!!

Vierailija
06.10.2008 |

Iltapäivällä alkoi yhtäkkiä järkyttävä alavatsakipu. Kipu on keskellä alavatsaa ja luonteeltaan todella viiltävää. Säteilee myös tuonne peräsuolen (?) puolelle. Töissä olin kaksinkerroin kun mitään ei voinut tehdä. Kotona oli hetken parempi kunnes palasi entistä voimakkaampana. Otin pari buranaa, jolloin kipu hellitti hieman, nyt tuntuisi taas palailevan... Olo on hieman heikko ja "höntti". Osaako kukaan sanoa mikä olis vialla? Joskus aikaisemmin ollut vastaavanlaisia tuntemuksia, muttei läheskään näin voimakkaita. Mulla on kuparikierukka, voisko se olla jotenkin "huonosti"....??? Ollut tosin jo 2v, eikä kummempia oireita...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku lekuri on sanonut että mulla paksusuoli kulkee aika edessä alavatsaa eli joko joku suolenväänne tai sitten itse olen ajatellut että pukamatkin voi heijastaa (ottaa myös emättimeen se kipu)

Olen mielestäni paikallistanut se useimmiten tapahtuvaksi oviksen aikaan, en tiedä onko silläkin jotain tekemistä asian kanssa.

Vierailija
2/4 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahallaan pari tuntia liikkumatta. En ainakaan vielä ole siihen kuollut. t: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun ulkoisen raskauden riski, joka aiheuttaa alavatsakipua ja voi vaatia jopa päivystysleikkauksen. Joten jos kova kipu jatkuu, niin ei kannata odotella aamuun. Jos kipu siirtyy oikealle alavatsalla, niin voi olla umpilisäkkeen tulehdus. Tai sitten voi olla muuten vaan toiminnallista vatsavaivaa.

Vierailija
4/4 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun ulkoisen raskauden riski, joka aiheuttaa alavatsakipua ja voi vaatia jopa päivystysleikkauksen. Joten jos kova kipu jatkuu, niin ei kannata odotella aamuun. Jos kipu siirtyy oikealle alavatsalla, niin voi olla umpilisäkkeen tulehdus. Tai sitten voi olla muuten vaan toiminnallista vatsavaivaa.

t: 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän