+++SUURPERHEKUUMEILIJAT VKO 25+++
Sateista maanantaita siis kaikille!
Kävinpä vahingossa avaamaan uuden viikon tuonne edellisen viikon viestien perään... eli lukaskaa sieltä kuulumiset, nyt en kerkee samaa laulua uudelleen kirjuuttaa!!!
Hyvää päivänjatkoa ja alkavaa viikkoa!
MonaLisa heittää pyyhkeen kehään..
Kommentit (23)
omppis ja sinuvi!
miu vauva on 2v 7kk kohta!! ja niin omatoiminen että käy jo vessassa ite ja syö ite ja on oikein minä itte tyyppi :o) minä siis olen täällä kokki lähinnä :o) nyyh! minne se aika meni?? ja se vauva?
No kyllä se kuume taustalle kolistelee enkä voi edes kuvitella etten uutta vauvaa enää saisi,sitä yhtä vielä ;o) mutta kuume on laantunut aika tavalla siitä pakkomielteestä mikä minulla keväällä oli.
Varsinki huolestuin kun kyselin noista ovis kivuista mitkä mulla oli aika taivaalliset :o/ niin joku heitti että kyseessä voisi olla tukkeutuneet munasarjat ja ettei ovuloisi jos on kovia kipuja. Onko kukaan tietoinen moisesta? ja voiko ne yhtäkkiä tukkeutua? ajatus siitä ettei saisi enää lapsia jostain syystä johon juuri ei itse voi vaikuttaa on kamala! ja kun olemme päättäneet että jos ei luomuna niin emme lähde kuormittamaan mitään hoitojonoja joissa on paljon paljon ihmisiä jotka kipeämmin sitä vauvaa haluavat ja jotenki tuntuu naurettavalta mennä edes valittamaan lääkäriin ku ei tärppää :o/ kuitenki on jo 4 lasta luomuna saatu.
Jotain positiivistakin! Olen ollut koko juhannuksen tavallaan lomalla!! anoppi vei tytöt torstai aamuna ja pojat oli torstaista perjantaihin mun äidillä. Oltiin mini lomalla miehen kanssa kotona. Kokonaista 15h ilman lapsia!! käytiin lenkillä,katsottiin teeveetä ja harrastimme aikuisten kivaa ;o) nyt mies vei vanhimman pojan kans pohjoiseen ja palaavat tyttöjen kera huomenna illalla. Olen siis kuopuksen kanssa kaksin ja kuopuskin on nukkunut jo yli tunnin. Kyllä tekee pieni rauhoittuminen hyvää. Kohta otan kirjan ja menen sänkyyn lukemaan ja nauttimaan kun kukaan ei ole vailla mitään ei edes mies ;o) sipsit vain puuttuu :o(
Tulkaahan jutustelemaan sieltä juhannuskoivujen katveesta!!
Niiloakseli
Ihanat isovanhemmat!!!
Ehkä olet turhaan huolissasi niistä oviskivuista, soita jonnekin lääkäriasemalle ja kysy onko syytä olla huolissaan. Ne varmaan osaa ohjata sut siitä eteenpäin jos on tarvetta. Kun teillä ne 4 on luomuna tullut, vaikea ajatella että nyt sitten tulis jotai vaikeuksia, mutta mistä sitä koskaan tietää, varsinkaan tämmönen epäpätevä nettikaveri:)
Meillä vanhimmat lähtee huomenna leirille -ovat kaksi yötä pois. Ihan kivaa vaihtelua kaikille. Sitten viikonloppuna lähdetään koko perhe lomalle joten taitaa tulla heinäkuun alkuun pakollinen nettivierotus meikäläiselle.. ellen jostain konetta löydä..
mutta, nyt meinaan lähteä iltapesulla, ja kömmin ihanaisen kuopukseni viereen, joka ei pysy omassa sivuvaunussaan vaan kierii kainalooni jossai vaiheessa yötä. Ja se tuntuu niin iihanalle!
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille leidit!
-sinuvi-
Mä en yhtään pidä pyhistä ja jos ne olis vielä arkipäivinä. En ole paljoa mukana ollut, kun tuntunut enemmän kuuluvansa tuonne 08 yrittäviin mukaan. Ehkä en ole niin suurperheinen vielä ettei ole samoja juttuja tai jotain :) Mutta täällä alkoi odotetut menkat, ovat jo loppumaisillaan (nyt kp5) joten meillä alkaa yritys sitten tästä :) Jos ekalla tärppää jälleen, niin La tulee luultavasti olemaan huhtikuun alussa.