Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen karvaisuusella ja hedelmättömyydellä yhteys?

Vierailija
17.06.2007 |

Itse en ole mikään silosääri (karvaa kasvaa ihan liikaa vähän joka paikkaan) ja molemmat lapset lähteneet ensi yrityksellä, vaikka pitäisi olla vain 20 % todennäköisyys saada lapsi ensi yrittämällä, vaikka kaikki kunnossa). Olen kyllä helposti sikiävää sukua (vahinkoja toisensa perään). Ajattelin kyllä etukäteen etten mä kovin hedelmällinen voi olla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin monesti ei ovuloi ja hedelmättömyys ilman hoitoja.

Vierailija
2/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä kuullut, mutta ehkä olen normaalia karvaisempi, ja raskauteni ovat alkaneet helposti yhdestä munatorvesta huolimatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella karvainen ja muutenkin aika miehekäs rakenteeltani. Silti raskaudun helposti ja olen saanut terveet ja kookkaat lapset.

Vierailija
4/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aika karvainen ja kolme raskautta ovat saaneet alkunsa ensi yrittämällä. Valitettavasti kolmas kuitenkin kuoli ennenkuin ehti syntyä ja nyt uutta raskautta ei enää kuulu vaikka kuinka yritetään.

Vierailija
5/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä heti alkanutta raskautta ja kolme syntynyttä.

Vierailija
6/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika " karvaton" , säärikarvoja ei ole, en ole koskaan (ikää 30) ajellut säärikarvoja. Kainalot ajelen 6 viikon välein ja se riittää koska ne kasvaa niin hitaasti. Alapäässä kyllä ihan normaali pehko mutta ei sitä paljoa tarvii siistiä bikineitäkään varten. Hiukset on onneksi pitkät ja paksuhkot.

Ja raskaaksitulo on ollut mulle tosi hankalaa. 2 lasta ja molempia tehtiin vuosi.

Vierailija
7/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta ekassa kierrossa

Vierailija
8/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vaikeahan sitä raskaaksi on tulla, posliiniset on aina maha pystyssä. Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
9/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten vaikeahan sitä raskaaksi on tulla, posliiniset on aina maha pystyssä. Ja sen kyllä huomaa.

Buahaha Buahaha..

Vierailija
10/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja kädellisiä tässä ollaan karvoinemme ja vaginoinemme.

Vierailija
11/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi häiriintynyt hormonitoiminta ja ilman pillereitä ei ole kuukautiset kuin pari kertaa vuodessa. Ilman pillereitä olen myös tosi karvanen ja finnejä tulee kuin sieniä sateella.

Raskaaksi tulo kesti reilun 2 vuotta, clomit apuna. Mulla siis karvaisuus johtuu hormoneista ja samasta syystä olen todella hedelmätön (edes suurimmalla clomi annoksella ei aina kypsynyt yhtään munasolua).

Vierailija
12/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harmillisen karvainen ja ovulaatiota ei tapahdu joka kierrossa. Lapsia kyllä yksi. En sitten tiedä onko noilla yhteyttä, isäni tosi karvainen joten sieltä se kai periytyy..

Ällöttävää kyllä olla karvainen, kateeksi käy teitä silosääriä! Ainaista riesaa säärien pistelevästä sängestä saatikka alapään karva-alueesta joka ulottuu tosi laajalle.. :(

Vierailija
13/13 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika karvainen ja kuukautiset epäsäännölliset. Ovuloin silloin tälllöin ja minulla on lievä PCO. (ei virallisesti ylitä diagnosointirajaa, mutta lääkärin mukaan PCO-tyyppinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi