Mies sai eilen selville, että olen jo 9v ajan käynyt sähköpostikeskustelua toiseen mieheen
meidän piti nähdä tänä kesänää ensimmäisen kerran toisemme. Email-mies asuu Jenkeissä. Nyt meillä on sitten keskisuuri aviokriisi, liittoa takana 5v.
Kommentit (6)
Asiassa ei olisi mitään syytä loukkaantumiseen, jos olisit alunperin kertonut kirjoittelevasi kyseisen miehen kanssa. Oma mieheni on monen vuoden ajan kirjoitellut erään amerikkalaisen naisen kanssa -ystävänä- eikä asiassa ole mielestäni mitään kummalista / epäiltävää, koska mies on koko ajan avoimesti kertonut mitä tälle naiselle kuuluu yms. Ovat myös tavanneet pari kertaa naisen vieraillessa Suomessa ja itsekin tulen hänet tapaamaan ensimmäisen kerran tänä kesänä.
Mä olen jo 12 vuotta kirjoitellut säännöllisesti ulkomaalaisen (eurooppalaisen) miehen kanssa. Olemme tavanneet kerran ja ensi vuonna luultavasti toisen kerran. Mieheni on tiennyt kirjeystävästäni koko ajan eikä ystävyys ole aiheuttanut minkäännäköistä aviokriisiä. Eikä siihen olisi mitään syytäkään.
SELKÄNI TAKANA pitänyt naispuolista kirjekaveria. Se loukkaisi syvältä ja satuttaisi. Miettisin, mitä muuta salaa ja miksi, leimaisi epäluotettavaksi koko ihmisen.
olemme kirjoitelleet kerran kuussa-kahdessa.
Jos ei mitään salailtavaa niin olisit ollut rehellinen