Ketuttaa raskaana oleminen jo! Perhana rv 40 paukkui eilen ja olo on kuin norsulla!
Kun vain pääsisi jo synnyttämään! Tästä olotilasta on ihana ja kevyt kesäraskaus kaukana! Olen turvonnut, selkä ja nivuset ihan perkuleen kipeet ja vauva mönkii mahaa mustelmille. Närästää ja on kuuma. Sori kun avaudun, mutta josko tää avautuminen auttaisi... Eka lapsi kyseessä. Miten te tsemppasitte loppuajan?!
Kommentit (10)
kyllästyneisyys raskaana oloon tulee - sittenkö kun laskettu aika on mennyt ohitse? Itse olen nyt rv 30 ja musta on ihanaa kulkea masun kanssa kaupungilla, olen siitä todella ylpeä koska tätä hetkeä on odotettu kauan. :) Mutta itsekin arvelen että loppukesän helteillä jos laskettu aika on mennyt ohitse saattaa alkaa kyllästyttää...
Vauva syntyi rv40+4, mutta ne 3 päivää oli ihan tuskaa...onneksi 4 päivän aamuna sain vauvan syliin...
Ja nyt se on eka kertaa yökylässä.
Ei varmasti ole kivaa ei. :( Kamala olla näin kuumalla viimeisillään.
Koitahan kestää, tsempityksiä lähettelen!! Palkinto on kuitenkin niiin ihana kun tositoimiin pääset.
T: 4:n äiti, jolla kolme mennyt yli lasketusta
jaa, oot vielä yhtenä kappaleena? supisteleeko yhtään, tuntuuko, nippaako?
oli kuuma kesä ja ei millään olis jaksenut.. 37 viikoilta asti koitin kaikki konstit ilmaan mitään tuloksia. muutamai päiviä yli lasketun ajan jälkeen sitte käynnistettiin lapsen ison koon takia.
aina ennen mä haaveilin siitä kun olen raskaana ja miten se on niin ihanaa,mutta ei se ihan niin mennytkään :)
nyt taas sama haaveilu päällä..
-Kaksoset viikolla 41 synnyttänyt-