Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asioiden suhteen nirsoilet?

Vierailija
16.06.2007 |

Mä voin suoraan sanoa, että vessapaperi on mulle sellainen asia, jonka pitää olla aina tiettyä merkkiä. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä on raha tiukassa, niin jos ei jotain halvempaa hyväksy, niin silloin on se kalliimpi ostettava ja säästettävä jossain muussa. Itse olen aika kaikkiruokainen ja pesuaineidenkin suhteen erittäin joustava. Perheenjäsenet kuitenkin saattavat jättää ruoan syömättä, jos esimerkiksi tonnikalat eivät ole oikean makuisia. Niinpä ostan sitten sitä kalliimpaa merkkiä.

Vierailija
2/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ei kelvannut kuin Valion maito.

Yritän olla nirsoilematta, mutta kyllähän mä sitä teen. Ei nyt tietty tule sen kummempaa mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tarkkaan luen tuoteselosteet, kun ostan vaikka valmisruokaa. kaupan pizzat ei siis kelpaa.

Kurkku ja tomaatti on oltava suomalaisia. Ulkomaalaisia vadelmia en osta.

Vierailija
4/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Firstprice. Pitää olla kunnon kahvia! Enkä suostu syömään homejuustoa enkä appelsiinisuklaata enkä katarapuja enkä kinkkua... Mehu pitää olla hyvää tuoremehua, ei mitään tiivistettä.

Vierailija
5/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpaa paskaa. Mieluummin haen kierrätyskeskuksesta kunnollisen kirjahyllyn, jonka kenties joudun hiomaan ja maalaamaan kuin ostan jotain massatuotettua moskaa, joka kestää pari vuotta vaan kasassa.

Vierailija
6/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hyvää lihaa ja tietyt tuotteet tietyn merkkisiä. Hedelmät ja vihannekset hyviä ja mahdollisuuksien mukaan kotimaisia jne. Meillä menee varmaan aika paljon rahaa ruokaan verrattuna keskivertoperheeseen, mutta kun ei ole tarvetta pienentää menoja, niin tuhlaan sitten surutta.

Vierailija
7/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi.

Mulle ei kelpaa kuin Heinz, Lidlin lasipulloketsuppi ja Mäkkärin ketsuppi. Mieluummin olen sitten ilman kuin vaikka Hesen ketsuppia...

Vierailija
8/8 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjailemaan, ja se olisi inhottavaa, miestäni kohtaan siis. Olemme siis sopineet että hoidan pyykit niin kaikki on tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi