Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään lapset yökylään

Vierailija
16.06.2007 |

Ihanaa....osaakohan sitä edes olla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset ei ole koskaan olleet kaikki yhtäaikaa yökylässä, eli ei olla koskaan oltu miehen kanssa kaksistaan kotona yötä lasten syntymän jälkeen.

Vierailija
2/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan rauhassa varmaan kolme tuntia, nautitaan valkkaripullo ja ehkä pyörähdetään fillareilla paikalliseen terassille ottamaan yhdet.

Ja huomenna saa nukkua!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tyypillistä nykypäivänä, että kun on itse lapsensa tehnyt, niin itse täytyy myös hoitaa!! Minusta lapsi ei todellakaan kärsi vaikka silloin tällöin viettäisi tutun mummuin luona yötä, ja vaikka kaikki lapset yht´aikaa!!

Tekee parisuhteelle tosi hyvää kun on yksi lapseton vuorokausi pari kolme kertaa vuodessa tai vaikka kokonainen viikonloppu.

Äidit ovat nykypäivänä niin ehdottomia, varovaisia, itsesyylistäviä, omistushaluisia ja vailla puhdasta tervettä maalaisjärkeä!

Ottakaahan mammat rennommin ja nauttikaa välillä elämästä!

Terv. 3:n lapsen äiti, joka on paljon muutakin kuin pelkkä äiti

Vierailija
4/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän tekemistä omistushalulla tai ehdottomuutella oikein on sen kanssa, että lapsia ei koskaan huolita mummoloihin hoitoon edes päivällä? En tunne ketään, joka ei haluaisi joskus levätä, mutta tunnen kyllä monta itseni kaltaista, jolla ei ole auttavia sukulaisia. 2

Vierailija
5/5 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poika eilen pyysi päästä mummon luo yöksi.