Mä itken ja olen tosi masentunut!!!!!!!!!
Mä pelkän tosi paljon että lapsella voi tulla jotain kun olin nuori ja tyhmä ja kun olin imetänyt lasta olin värjänyt hiuksia jopa joka toinen viikko,luin kauheat tutkimukset miten se voi aiheuttaa ja nyt on mieli massa,mitä mun pitäis tehä?????????
Kommentit (9)
tosiasiahan on ettei sille enää mitään voi. Tutkimukset on tutkimuksia, ei niiden tulokset ole mitään tarkkoja faktoja joiden perusteella voisi jotain olettaa. Todennäköistä kuitenkin on että kaikki on ihan kunnossa, ja jos ei ole eli jotain oireita alkaa näkymään niin tiedätpä mistä johtuu. Mutta nyt vaan iloitset lapsesta, varmasti moni on tehnyt pajon pahempiakin asioita raskaana ollessaan eikä siitä lapselle ole mitään tullut. Rauhoitu hyvä ihminen:)
raskauden aikana vaan vast silloin kun imetin lasta kun en tienyt että se menee maitoon
HHHHHHHHHHHHHHH Mitäs jos seuraavan kerran käyttäisit ulkoisesti sitä väriä.
niin raskaus kun imestysaikana
relatkaa nyt vähän!!!!
- soitapa ap Hyksin terveydenhoitajapalveluun- niin saat yösi nukuttua ( 09-4711)- eli EI MITÄÄN ole tapahtunut!!!
Nauti kesästä ja vauvastasi!!!
Mun gyne (tohtorisnainen) sanoi asiaa kysyttäessä, että saa värjätä raskaana / imettäessä. Kyse niin pienistä pitoisuuksista, että ei haittaa. Näin sanoi myös neuvolan terveydenhoitaja.
Hali!