Angelina Jolie on kyllä maailman kaunein nainen
ei voi muuta sanoa. Tai kaunein kenet olen nähnyt.
Harmi vaan kun on laihtunut niin paljon.
muuten en ko. naista hirveästi fanita. Tekeehän tuo hienoa työtä lasten puolesta jne. näyttelijänä ei ole kovin kummoinen
Kommentit (18)
lapsuus kuvissa hänellä on ihan samanlaiset huulet. Ja sillä niiden biologisella tyttärellä on myös pulleat huulet
En usko, että on mitään ruiskuteltu. Tuskin sentään vielä pikkutytöille sitä tehdään :)
enemmän tykkään silti Anistonista :)
mutta välikö niillä lapsilla... niitähän saa lisää, jos siltä tuntuu!
eiköhän niillä lapsilla kuitenkin ole parempi elää Pittin ja Jolien kanssa kun jossain orpokodissa
ap
ja jos ne lapset muka on niin tärkeitä, eikö ne työt silloin lopetettaisi siksi aikaa, kun lapset on pieniä? On ihan Ok, että ura on tärkeä, mutta jeesustelun voisi sitten jättää vähemmälle...
mitä olen " nähnyt" . upea luusto ja tykkään hänen tyylistään muutenkin.
Aniston taas ei ole missään muodossa mielestäni kaunis, uudessa cc-lehdessä varsinkin huomasin kasvokuvat, leuka juuri kuin Ridgellä:)
Näyttää julmalta ja kusipäiseltä. Aivan sama huulille ja muille.
-mies
munkin mielestä tosi kaunis nainen! persoonallisen näköinen eikä mitään tusinatavaraa! Ja Bradin kanssa tosi näyttävä pari. Toivottavasti vaan järki pysyy menossa mukana!!
Vierailija:
Näyttää julmalta ja kusipäiseltä. Aivan sama huulille ja muille.
-mies
PS Brad Pitt ei ole yhtään parempi. Huvittuneena olen seurannut Dirt-sarjaa ja sen salahomoa filmitähteä. ;-) Mulle tulee siitä entisen Melrose Place -näyttelijän roolihahmosta niin selvästi mieleen Pitt.
Todellakin kaunein nainen, mitä ikinä olen nähnyt! Nyt kyllä aivan liian laiha. Ja Bradin kanssa todella komea pari, mukava katsella :D
Mistä te kateelliset akat tiedätte, miten he hoitavat lapsiaan? Ja mistä tiedätte kuinka paljon ovat kotona lasten kanssa? Jatkuvastihan niistä on kuvia lasten kanssa kaupungilla, kuvauspaikalla jne. Ei elokuvan teko ole mitään normaalia 8-16 työtä joka päivä. Elokuviakin voi tehdä vuorotellen, sitä paitsi nämä ovat sen luokan tähtiä, että heillä on varaa valita ja sanoa mielipiteensä.
Onhan hänellä monia klassiseen kauneuteen liitettäviä piirteitä.
Minun makuuni hän on kuitenkin liian maskuliininen, agressiviinen ja dominoiva.
Minun mielestä kaunis nainen on herkkä, kiltti ja hänestä huokuu lämpö. Ulkoisen kauneuden lisäksi.
Jotenkin mielikuvani Angelinasta on toisenlainen. Liittyy varmasti näihin verenvaihto juttuihin ex-aviomiehen kanssa yms. seksivempainten ja asujen ostoon :-). Ja siihen että on aina vampannut vastanäyttelijänsä.....
Kun kepulikonstit hyväksytään on se merkki siitä että kuka tahansa voi adoptoida lapsen, siis myös rikollinen esimerkiksi pedofiili. Yhdysvaltalaiset adoptiojärjestöt ovat ihan aiheesta Angelinaa kritisoineet. Hänhän ei adoptoi virallisen järjestön kautta, yhdeksi syyksi on esitetty sitä että Angelina ei koskaan läpäisisi näiden järjestöjen adoptiovanhemmille määräämiä ehtoja.
Vierailija:
eiköhän niillä lapsilla kuitenkin ole parempi elää Pittin ja Jolien kanssa kun jossain orpokodissaap
En ymmärrä mitä kaunista niin moni näkee Angelinassa. Korostan jo että en ole Angelinalle millään lailla kateellinen, aina kun mielipiteensä sanoo Angelinasta saa kuulla seuraavaksi olevansa vain kateellinen Angelinalle.
Aikoo jalosti lopettaa työnteon MUUTAMAN VUODEN PÄÄSTÄ viettääkseen aikaa haalimansa lapsilauman kanssa... Eihän ne lapset kai näin pieninä vielä mitään äitiä osaisi kaivatakaan...