Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Angelina Jolie on kyllä maailman kaunein nainen

Vierailija
15.06.2007 |

ei voi muuta sanoa. Tai kaunein kenet olen nähnyt.

Harmi vaan kun on laihtunut niin paljon.

muuten en ko. naista hirveästi fanita. Tekeehän tuo hienoa työtä lasten puolesta jne. näyttelijänä ei ole kovin kummoinen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo jalosti lopettaa työnteon MUUTAMAN VUODEN PÄÄSTÄ viettääkseen aikaa haalimansa lapsilauman kanssa... Eihän ne lapset kai näin pieninä vielä mitään äitiä osaisi kaivatakaan...

Vierailija
2/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuus kuvissa hänellä on ihan samanlaiset huulet. Ja sillä niiden biologisella tyttärellä on myös pulleat huulet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on mitään ruiskuteltu. Tuskin sentään vielä pikkutytöille sitä tehdään :)

Vierailija
4/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän tykkään silti Anistonista :)

Vierailija
5/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nätti ja tyylikäs.

Vierailija
6/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välikö niillä lapsilla... niitähän saa lisää, jos siltä tuntuu!

Vierailija
7/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän niillä lapsilla kuitenkin ole parempi elää Pittin ja Jolien kanssa kun jossain orpokodissa

ap

Vierailija
8/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ne lapset muka on niin tärkeitä, eikö ne työt silloin lopetettaisi siksi aikaa, kun lapset on pieniä? On ihan Ok, että ura on tärkeä, mutta jeesustelun voisi sitten jättää vähemmälle...

Vierailija
9/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olen " nähnyt" . upea luusto ja tykkään hänen tyylistään muutenkin.

Aniston taas ei ole missään muodossa mielestäni kaunis, uudessa cc-lehdessä varsinkin huomasin kasvokuvat, leuka juuri kuin Ridgellä:)

Vierailija
10/18 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää julmalta ja kusipäiseltä. Aivan sama huulille ja muille.

-mies

Vierailija
12/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä tosi kaunis nainen! persoonallisen näköinen eikä mitään tusinatavaraa! Ja Bradin kanssa tosi näyttävä pari. Toivottavasti vaan järki pysyy menossa mukana!!

Vierailija
13/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näyttää julmalta ja kusipäiseltä. Aivan sama huulille ja muille.

-mies

PS Brad Pitt ei ole yhtään parempi. Huvittuneena olen seurannut Dirt-sarjaa ja sen salahomoa filmitähteä. ;-) Mulle tulee siitä entisen Melrose Place -näyttelijän roolihahmosta niin selvästi mieleen Pitt.

Vierailija
14/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaan asemaan.

Vierailija
15/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaunein nainen, mitä ikinä olen nähnyt! Nyt kyllä aivan liian laiha. Ja Bradin kanssa todella komea pari, mukava katsella :D

Mistä te kateelliset akat tiedätte, miten he hoitavat lapsiaan? Ja mistä tiedätte kuinka paljon ovat kotona lasten kanssa? Jatkuvastihan niistä on kuvia lasten kanssa kaupungilla, kuvauspaikalla jne. Ei elokuvan teko ole mitään normaalia 8-16 työtä joka päivä. Elokuviakin voi tehdä vuorotellen, sitä paitsi nämä ovat sen luokan tähtiä, että heillä on varaa valita ja sanoa mielipiteensä.

Vierailija
16/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä monia klassiseen kauneuteen liitettäviä piirteitä.

Minun makuuni hän on kuitenkin liian maskuliininen, agressiviinen ja dominoiva.

Minun mielestä kaunis nainen on herkkä, kiltti ja hänestä huokuu lämpö. Ulkoisen kauneuden lisäksi.

Jotenkin mielikuvani Angelinasta on toisenlainen. Liittyy varmasti näihin verenvaihto juttuihin ex-aviomiehen kanssa yms. seksivempainten ja asujen ostoon :-). Ja siihen että on aina vampannut vastanäyttelijänsä.....

Vierailija
17/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kepulikonstit hyväksytään on se merkki siitä että kuka tahansa voi adoptoida lapsen, siis myös rikollinen esimerkiksi pedofiili. Yhdysvaltalaiset adoptiojärjestöt ovat ihan aiheesta Angelinaa kritisoineet. Hänhän ei adoptoi virallisen järjestön kautta, yhdeksi syyksi on esitetty sitä että Angelina ei koskaan läpäisisi näiden järjestöjen adoptiovanhemmille määräämiä ehtoja.

Vierailija:

eiköhän niillä lapsilla kuitenkin ole parempi elää Pittin ja Jolien kanssa kun jossain orpokodissa

ap

Vierailija
18/18 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä kaunista niin moni näkee Angelinassa. Korostan jo että en ole Angelinalle millään lailla kateellinen, aina kun mielipiteensä sanoo Angelinasta saa kuulla seuraavaksi olevansa vain kateellinen Angelinalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi