Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kannattaako ostaa vanha kerrostaloasunto?
15.06.2007 |
Putkiremonttia ei vielä aikoihin tulossa, mutta mitä muuta kannattaisi huomioida 80-luvun asuntoa ostaessa. Asuntojen hinnat on niin pilvissä nykyään, että uudemmasta saa haaveilla vaan.
Kommentit (3)
Ihan nätiltä näyttää vielä. Onko putkiremppa aina se kallein remontti? Mites ikkunat, katto jne.?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Julkisivu tulee ehkä kakkosena. Ikkunat voi maksaa muutamia tonneja ja katto on halpa.
Alue: Aihe vapaa
Julkisivut voi tulla kalliiksi, muut nyt tuskin vielä tuon ikäisessä.
Keskimäärin kerrostaloasunnon osto on aika turvallista kyllä, jollei ole putkiremonttia tulossa ihan lähiaikoina.