Onko paikalla ketään, jonka wc:ssä malja-allas?
Minkälaisen kaapin päällä alllas on?
Onko kellään " viritetty" mistään tavallisesta kaapista, eikä oikeasta wc-kalusteesta?
Ja jos on, niin mistä löytyi tarkoitukseen sopiva kaappi?
Kiitos!
Kommentit (6)
Me nimittäin juuri Iskusta tänään käytiin katsomassa ja oli muuten tosi hieno, mutta allas olisi tuntunut tulevan tosi korkealle. -ap
Meillä on sellaisen kylpyhuonekalusteen päällä, jossa on masssivipiuuta jalat ja alahylly, itse taso on laminaatilla päällystetty. Tämä on ollut lapsiperheessä kullanarvoinen ratkaisu, nimittäin se malja-allas tulvii :) Ja varsinkin taaperon kakkapyllyn pesu malja-altaassa on sellainen koettelemus että oksat pois...Siis se taso malja-altaan alla on jatkuvasti märkä. Unelmissani siinä oli öljytty massivipuutaso, mutta onneksi näin tämän version kalusteliikkeesä (Puustelli) ja kahden vuoden käytön jälkeen olen kiitollinen. Ja siis tuo laminaattipäällyste ei erotu yhtään siitä puusta (ranskan pähkinä), jopa super tarkka äitini luuli sitä puuksi " tuon kanssa saat kyllä olla tarkkana öljyämäss) ;)
Eli pitäisin tärkeänä sen alustan vedenkestävyyttä tai omistajan ahkeruutta öljyämiseen ja/tai vahaamiseen.
Eli ihan sopivalla korkeudella se malja on.
Tollanen normaali lipasto ei kauheesti kestä vettä, ei ainakaan mitään lammikkoja, ei myöskään lipaston jalat. t: 2 ja 4
Tarvii varmaankin sitten luopua tosta tavallisesta lipastohaaveesta. (Olisi tullut vaan halvemmaksi), koska mä en ollu ajatellu ollenkaan, että sitä pitää jotenkin öljytä...
Kiitos vaan vastauksista. -ap
kaappi on normaali lipasto, olisko ollu askosta tai iskusta