Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä isoäidistä joka ei voi ymmärtää jos lapselle

Vierailija
15.06.2007 |

ostetaan jotain joka on tämänhetkistä " muotia" esim vaikka jopo!!!

Eli meillä lapsi tarvitsi uuden pyörän ja halusi jopon ja nyt saamme kuulla kommenttia et " jaaha ai hän sitten sai sen, no en sano mitään...." eli taas olemme toimineet väärin.

Mielestäni teimme oikean ratkaisun koska jos lapsi nimenomaan haluaa jonkun tietyn pyörän ja lupaa sillä seuraavat 10 vuotta (omien sanojensa mukaan) ajaa niin miksi emme ostaisi hänelle haluamaansa jopoa joka on kotimainen ja parin vuoden takuulla varustettu. Miksi pitäisi ostaa joku 10 vaihteella varustettu menopeli jossa vaihteet reistaavat jo puolen vuoden päästä??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ovat vain katkeria, kun " ei meidän nuoruudessa" . Ihan oikean päätöksen teitte, jos kerran lapsi pyörää tarvitsi.

Vierailija
2/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa liian lellittyjä ja passattuja lapsia, jos saavat mitä haluavat. Jos pyörä kerran piti ostaa, niin todellakin voitte ostaa sellaisen pyörän minkä lapsi haluaa, jos se teille sopii. Eri asia on, jos olistitte ostaneet viimekesänä pyörän ja ostaisitte tänäkesänä uuden,kun lapsi onkin päättänyt haluta Jopon.

Vierailija
4/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan ole anoppini =o)

ap

Vierailija
5/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopo on hienon näköinen ja rumiahan ne on joissa kymmenen vaihdetta ja hajoo vuoden päästä! Eli hyvään saumaan sattui tuo " jopotrendi" :)

oon muutenkin semmoinen joka mielellään ostaa lapselle merkkivaatteita, ostan toki myös " tavallisiakin" esim. hennesillä on ihania vaatteita mutta kyllä usein sorrun ostamaan jotain benettonia tai elleä tms.. Ja anoppi kommentoi että jaahas, taas jotain merkkiä, eikö tavis kelpaa... Hö! Anteeks mut mä oon mä =)