Miten tästä jännityspäänsärystä pääsis eroon...
Kärsin tästä koko ajan, päätä kiistää ja vanne puristaa, käsiä vihloo ja niskoja särkee... Välillä silmissä vilisee ja huimaa...
Kommentit (5)
itse kärsin vuosia jännityspäänsäryistä ja ainut, mikä oikeasti auttanut on solgarin magnesium, voin lämpimästi suositella.
että vähennä koneella istumista! Mulla kipeytyy niskat jos paljon koneella, on sekalaista särkyä, just toi vanne lisäksi ...
Olen kokeillut varmaan kaikkia merkkejä sen 14 vuoden aikana, kun olen magnesiumia säännöllisesti syönyt. Syön sitä siis edelleenkin, koska se auttaa lihaskramppeihin. Jos olen viikonkin ilman, alkaa krampata. - 2
En edes tiennyt, että leukani olivat niin jumissa ja purin hampaita öisin yhteen. Leukaperístä jännitys veti kallonpohjan ja niskan lihakset täysin jumiin.
Ainakin joksikin aikaa. Itselläni on sama vaiva ollut melkein 30 vuotta, välillä enemmän, välillä vähemmän, ja huimauskauden alkaessa on aina pakko käydä hierojalla. Myös kiropraktikolla olen käynyt ja saanut sieltä avun, mutta se on kallista lystiä. Fysioterapiasta ja akupunktiosta ei ole mihinkään.