Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liberon up&go vaipat

15.06.2007 |

Laitoin vauvapuolellekkin kyselyn asiasta. En tiedä missä vaiheessa noi up&go vaipat on muuttuneet. Ilmeisesti aika lähiaikoina koska ei siitä ole niin pitkä aika kun esikoinen niitä käytti. Mitä te tykkäätte niistä? Meidän pojalla on toinen pakara välillä ihan paljaana. Huomasin sen nyt helteillä kun jalassa ei ollut kuin vaippa. Tänään sitten aamulla kakat tuli sivusta läpi lattialle vaippaan ei mennyt juuri mitään. Ja liian pieni vaippakoko ei ole kysymyksessä. Olis kiva kuulla tosiaan miten ne muille sopii? Olen tykännyt tähän saakka liberoista, mutta nyt täytyy miettiä vaippamerkin vaihtoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas sama ongelma on Muumi-vaippojen kanssa (eli vaippa ei pysy paikallaan vaan vuotosuoja hiissautuu pyllyvakoon...). Libero taas pysyy hyvin kohdallaan. Meillä mun mielestä ongelma johtuu siitä, että tuo Muumin koko on vielä hieman liian väljä, Libero istuu napakammin. Eli kannattaisko vaan kokeilla eri vaippamerkkejä?

Ai, miksikö me sit edes käytettän muumivaippoja? No, tulipa ostettua summassa sellainen jättisäkki 2-laatuisia vaippoja (roskisteipit viallisia) niin onhan ne pois käytettävä...

Vierailija
2/4 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vissiin aika paljon lapsen rakenteesta ja sukupuolesta että mitkä vaipat on parhaimpia. Mulla 2 poikaa ja molemmille Liberot on ollut parhaimmat. Pampersit vuotaa ja " tippuu" jo muutaman pissan jälkeen, mutta Liberossa ei ainakaan meillä ole ollut tätä ongelmaa. Myös ystäväperheissä pojilla käytetään Liberoa. Melkein kaikki vaippamerkit on tässä vuosien varrella tullu testattua joten kokemusta on... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kärsittiin just tuosta samasta ongelmasta niin kauan kun käytettiin Liberoja (lähinnä niiden ostomerkkien takia), mut kun kokeilin Lidlin vaipat sekä Pampersit, niin johan ongelma ratkesi. Pampersit on tälläkin hetkellä käytössä ja olen paljonpaljon tyytyväisempi kuin Liberoihin.

Vierailija
4/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsille Liberot ovat aina sopineet parhaiten. Pampersit eivät vaan jotenkaan istuneet eli housuvaipoissa etenkin pissa oli jatkuvasti " ohisektorilla" . Muita ei olla kyllä kokeiltukaan, koska nuo Liberot ovat aina sopineet niin hyvin meidän neitojen muotoihin.