Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ulkonäöllisesti täydellinen mies

Vierailija
03.12.2022 |

Itse aloitan: pitkä (esimerkiksi 180-190 cm), raskasrakenteinen ja voimakas, ei haittaa vaikka olisi ylipainoakin, kunhan olisi minua reilusti isompikokoinen, lyhyet hiukset ja sänki. Ronskit kädet ja vähän karu ulkonäkö plussaa.

Kertokaa oma ihanteenne. Selviö on että luonne ratkaisee mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden ulkonäköihanteita, välillä ihmettelen miten niin erilaisista miehistä naiset tykkääkin.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat piirteet. Tuuhea tukka. Kauniit suurehkot silmät ja suora, siro nenä. Melko leveät kasvot joiden luusto erottuu selkeästi. Ei kovin pitkä (yli 170 kuitenkin) eikä kovin raskasrakenteinen. Litteä vatsa.

Kauniit miehet ovat aina olleet mun juttu.

Vierailija
2/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pidempi (eli vähintään n. 174 cm, mutta ei mielellään yli 190 cm), leveähköt hartiat, hyvä ryhti.

Parraton tai siisti parta, lyhyet hiukset tai siistit pidemmät, miel. tummat hiukset ja siniset/vihreät silmät.

Pyöreä peppu, ei liian lihaksikas keho, mielellään jopa vähän pyöreyttä. Kauniit, sirohkot kädet. Pitkät silmäripset. Ei isoja luomia kasvoissa. Nätit hampaat ja valloittava hymy. Silmissä tuiketta. Ei lerppahuulia.

Vierailija
4/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa 😍

Vierailija
5/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaiset on yleensä ottaen komeita. Suomalaismiehistä 99% rumia.

Vierailija
6/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vahva vaalea viiking laatikkkoleualla kiiiitos

Vierailija
7/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne Ruotsin puolelletäällä niitä rittää.

Snällasnällahjälpahjälpamighjälpamigvännen

Vierailija
8/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm, vähän tukeva mutta lihaksikas. Suuret silmät.

Silmät on yhtälössä se tärkein juttu, sillä tykkään katsoa sieluun. En tykkää pienisilmäisistä, sillä se on kuin yrittäisi tirkistellä postiluukusta.

Vierailija
9/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne Ruotsin puolelletäällä niitä rittää.

Snällasnällahjälpahjälpamighjälpamigvännen

Minulla on jo oma sellainen täällä <3

Vierailija
10/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen.

Vierailija
11/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tuon AP:n toivomuslistan niin se olen varmaan minä. Oikeastaan juuri tuollainen.

Katsoin samalla että se on saanut paljon yläpeukkuja. Onko siinä syy miksi minun on helppo saada naisseuraa?

Siis en ole todellakaan mikään kiiltokuvapoika, mutta muuten joku herättää nais sukupuolesta kiinnostuksen. Jopa todella kauniiden naisten mielenkiinnon.

Olis ihan kiva tietää että mikä siinä on ?

Vierailija
12/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukkivatsa, harmaat turpa- ja selkäkarvat sekä hiukset.

Vierailija
13/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Donald Trumpin näköisestä niin etä olenkohan vähän sairas 🤣

Vierailija
14/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt vähän naisellisista miehistä. Eddie Redmayne, Douglas Henshall esimerkiksi. Oma mieheni näyttää noiden kahden rakkauslapselta.

Vierailija
15/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
16/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tosissasi niin mikä siinä? Hiukset? Itseruskettava? Pieni lapsellinen suu? Trump on minun silmään niin vastenmielinen, mutta meillä naisilla on todella laaja miesmaku, kukaan ei ole väärässä eikä oikeassa.

Vierailija
17/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus mielellään jotain 174-180 välillä, ylipaino ei haittaa kunhan sitä ei ole liikaa (tyyliin hengenvaarallisesti lihava sarjasta tutut ihmiset), miel. ruskeat hiukset, lyhyet tai keksipitkät, silmien värillä ei väliä mutta silmälasit on iso plussa. Sänki ok mutta en ole mikään kovin suuri partojen ja viiksien ystävä.

Vierailija
18/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiinpistävän siniset, hiukan surumieliset silmät, kapeat kasvot, eteläeurooppalaistyylinen kyömynenä, vaaleat hiukset. Kroppa urheilullisen hoikka, mutta vahvarakenteinen, luonnollisesti leveä rintakehä ja hartiat. Takapuoli hyvin muodostunut, kuten urheilijoilla on, isot kourat, skandinaaviset karvaiset jalat, pituus n. 182.

Vierailija
19/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihanaa miten paljon täydellisen näköisiä miehiä on olemassa. Kohtaat täydellisen ja kuvittelet ettei täydellisempää voi olla, kunnes huomaatkin sellaisen olevan edessäsi.

Vierailija
20/90 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidempi, ei kuitenkaan kauheasti. Olen 158cm joten 162-172cm on passeli. Ruskeat silmät, kihara tukka, hoikka, nörttimäinen. Pukeutuu huppareihin ja farkkuihin. Suloinen hymy, hyvä hygienia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi