Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyykö teidän vähän päälle 3-vuotias poika näin?

Vierailija
15.06.2007 |

Ensinnäkin se on kova pussailemaan ja halimaan. Mutta sitten sillä on tapana silitellä mua antaumuksella. Jos vaikka lojutaan sohvalla, se päryyttää mun vatsanahkaa. Laittaa käden paidan alle ja silittää selkää jne. Tai ei sitä silittämiseksi oikein voi sanoa, kun jäpikkä on aika rajuotteinen. Eli vetelee sillä pienellä kätösellä laajassa kaaressa :). Laittaa kädet paidan alle ja halii ja niin edelleen.

Olen antanut sen tehdä tuota. Meillä ei kotona harrastettu toiseen koskemista ollenkaan, ja olen ajatellut, etten vielä rupea omaa lastani rajoittamaan. Jospa tuo muksu oppisi pitämään läheisyydestä ja kosketuksesta, toisin kuin minä itse.

Kuulostaako tutulta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa oleminen on pitkälle hellittelyä ja koskettelua. Tuon ikäisten maailma on vielä niin kongreettista.

Mitä rajoittaa?

Sori, en tosiaan ymmärtänyt pointtia.

Vierailija
2/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kongreettista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki me siis halitaan paljon päivän mittaan. Puhallan pipit, pidän sylissä, silitän päätä jne. Juttuja, jotka miellän tavanomaiseksi lasten kanssa olemiseksi. Olen silti tosi vähän ollut lasten kanssa tekemisissä, joten en tiedä onko kaikki muksut äiteensä kimpussa kuin siat limpussa =). Hyvä niin jos on! Ap

Vierailija
4/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää rapsutella ikuisten selkääkin, ja se mahan pärryyttely on ihan parasta huvia :)

Vierailija
5/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paidan päältä.

Vierailija
6/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin.

Vierailija
7/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkää näplätä minun alahuulta ja pitää kädestä kun on väsynyt

Vierailija
8/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis paidan päältä.

Vierailija
9/9 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä rajoittaa ellei tunne oloaan tosi vaivautuneeksi. Lapset on niin luonnollisia ja spontaaneja, ei sitä pidä tukahduttaa unhan nyt ei julkisillä paikoilla kaivele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi