Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi paras lentoyhtiö? Miksi?

Vierailija
15.06.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalusto uudehkoa.

Jos joku tykkää sellaisesta ylikohteliaasta palvelusta, jossa lentoemo hyppää vähän väliä kysymässä saisiko olla jotain, niin tällaista löytyi ainakin parin lennon kokemukseni verran Malaysian Airlinesilta.

Mulle kyllä riittää se Finski-tyyppisen asiallinen palvelu ;DD

Vierailija
2/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielettömät reittivaihtoehdot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta käyttämistäni paras on ollut Quantas. Hyvä ruoka, hyvä palvelu ja jalkatilaa.

Huonoin varmaan joku jenkkien halpisfirma, Northwest:kö sen nimi nyt oli. Ikivanha kone (sellaiset 3:n istuttavat nahkasohvat :D) ja neuvostohenkinen " palvelu" .

Finnairinkin palvelu on kyllä pohjoismaisen (hm...) tehokasta, ei paljon kohteliaisuusfraaseja ropise englanniksikaan...

Vierailija
4/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sanon näin: seuraavista ei mitään valittamista ole ollut:

- Finnair

- Blue1

- British Airways

Vierailija
5/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee koko ajan huonommaksi. Olen lentänyt sillä kuukausittain ja suunnilleen joka kerta on joku palvelu taas karsittu. Omia suosikkeja on Thai airways ja Japan Airlines. Yksi karmeimmista Air Mauritius, oli hirveän pienet tilat ja 12 tunnin lento...

Vierailija
6/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisimmista lentoyhtiöistä?

Mulla parhaimmat kokemukset Lufthansa (erityisen mukakia lapsia kohtaan), SAS ja Finnair.

Huonoin Air France, tosi töykeitä lentoemäntiä. Samoin CdG kenttä Pariisissa karmea.

Olen lentänyt vain Euroopassa joten muista ei kokemusta.

Vierailija
7/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AF, on ihan hanurista ja CCG on ehkäs maailman väsynein kenttä. olen työn puolesta joutunut vaihtamaan useasti konetta ko kentällä. nykyään valitsen lennot niin, etten joudu kumpaakaan käyttämään.

toinen syy on, etten voi sietää ranskalasia

Vierailija
8/11 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen ja hyvä palvelu on ainakin meillä aina ollut :)

Vierailija
9/11 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyilläkin Aasian sisäisillä lennoilla loistava palvelu ja tarjoilu. Uudet koneet.

Vierailija
10/11 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu pelaa ja turvalliset koneet sekä hyvät yhteydet

Vierailija
11/11 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyttämistäni paras on ollut Quantas. Hyvä ruoka, hyvä palvelu ja jalkatilaa.

Huonoin varmaan joku jenkkien halpisfirma, Northwest:kö sen nimi nyt oli. Ikivanha kone (sellaiset 3:n istuttavat nahkasohvat :D) ja neuvostohenkinen " palvelu" .

Finnairinkin palvelu on kyllä pohjoismaisen (hm...) tehokasta, ei paljon kohteliaisuusfraaseja ropise englanniksikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi