Tähän vinkkejä miten päästä rikkaisiin naimisiin? Eli miten pokata ökyrikas?
Kommentit (23)
ja hyvä vällyjen välissä. Näillä pötkii jo pitkälle =)
Tosin en tiedä haluavatko ökyrikkaat miehet fiksuja vaimoja itselleen, vai pelkästään kauniin..
Siinäkin on eroa minkälaisen rikkaan haluat pokata. Jos haluat Kimi Räikkösen, Jussi Salonojan tai jonkun lätkänpelaajan kaltaisen " junttirikkaan" riittää kun näytät tarpeeksi hyvältä ja pyörit julkkisten suosimissa paikoissa.
Jos taas haluat naida " vanhaa rahaa" eli jonkun eliittisuvun vesan, niin sitten nuo kakkosen neuvot toimii. Itse onnistuin tässä opiskelemassa oikeassa paikassa, jossa tapasin nylyisen mieheni.
rikkaan miehen puolisona ja nyt ilmeisesti taas tapailee rikasta miestä. Ihmettelen miten hän on onnistunut. Olen oikeastaan kade. Olen kaunis, mutta en fiksu (jota tämä avauksenikin varmasti ilmentää), haluan turvallisen varakkaan miehen, joka huolehtisi minusta.
Vierailija:
oma identiteettinne, ei kiva.
Purjehdus ja ratsastus on elitistisempiä. Siis jos olet nainen, bongaa ratsastava mies. Ne on lähes aina jotain rahasuvun jäseniä, koska tavismiehet ei vaan ratsasta.
Vierailija:
rikkaan miehen puolisona ja nyt ilmeisesti taas tapailee rikasta miestä. Ihmettelen miten hän on onnistunut. Olen oikeastaan kade. Olen kaunis, mutta en fiksu (jota tämä avauksenikin varmasti ilmentää), haluan turvallisen varakkaan miehen, joka huolehtisi minusta.
Istuskele rauhassa ja seuraa ihmisiä. Kiinnitä huomiosi isompaan porukkaan jossa pöytään tuodaan kerralla paljon juotavaa. Maksajana on se rikas, ei kyllä itse hae niitä juomia. Joko tarjoilija tuo tai porukassa juoksupoika/tyttö. Ja tosiaan ole nätti,hymyilevä ja huumorintajuinen. Törmää tähän rikkaaseen vessareissulla tai laula karaokea hyvällä äänellä. Poraudu silmilläsi tämän miehen silmiin. Varmasti saat hänet mutta tuskin tulet onnelliseksi...
Vierailija:
tavismiehet ei vaan ratsasta.
Missi kannattaa olla..Ottihan Sohlbergin ja Rettigin (vanhaa rahaa)vesatkin missit :)
Purjehdus on hyvä keino. Menet jonkun ruotsinkielisen purjehdusseuran kurssille (esim. NJK on hyvä, siihen kuuluu kaikkia ökyrikkaita) ja pokaat sieltä jonkun komean ja rikkaan suomenruotsalaisen.
suostu huolimaan. Stadissa ainakin on " piirit" . Millään henkkamaukoilla on turha ruveta edes yrittämään... Ravintolassa voi aina yrittää päästä vähän mukaan ja ruveta jonkun seurapiirimimmin " uskotuksi luottoystäväksi" ...
Purjehduspiireihin voisi olla kohtuullisen helppo päästä. Lomalla jengi on rennompaa. Osta siis 12 m Swan ja siihen crew...
Kokeile vaikka sivustoa:
www. millionairematch. com
Myös muut kirjeenvaihtopalstat ym. netissä on hyviä. Minun tuttavani meni naimisiin Saudi-Arabian kuningassukuun kuuluvan kanssa, he tapasivat netissä.
Vierailija:
pokaat sieltä jonkun komean ja rikkaan suomenruotsalaisen.
Oman " rikkaani" pokasin baaritiskiltä tuhannen tuiterissa. Olimme molemmat silloin opiskelijoita. Mentiin niille kärsimään krapulaa ja nyt ollaan olut naimisissa 5 vuotta ja toinen lapsi on tulossa.
Vierailija:
Oman " rikkaani" pokasin baaritiskiltä tuhannen tuiterissa. Olimme molemmat silloin opiskelijoita. Mentiin niille kärsimään krapulaa ja nyt ollaan olut naimisissa 5 vuotta ja toinen lapsi on tulossa.
Kuules 21, juuri sun kaltaisiasi tyyppejä inhoan! Katsotte nenänvartta pitkin teitä estottomampaa ja hauskempaa " ugria" , josta teidän " ikiomat" pikku hanken-poitsunne ovat kiinnostuneita. Valitan, kaikki suomenruotsalaiset ei halua vaimoa ankkalammikosta (ymmärrän hyvin miksi!) koska lammikon ulkopuolella on niin paljon mielenkiintoisempia, vähemmän elitistisiä, vähemmän ylimielisiä ja vähemmän tiukkapipoisia tyyppejä kuin TE!
Terveisin, eräs suomenkielinen tavisperheen kasvatti joka otti ja meni naimisiin rikkaan suomenruotsalaisen kanssa
Ja kaikki suomenruotsalaiset ovat samanlaisia?
täytyy varmaan tuntea ihmisiä jotka tuntee niitä ökyrikkaita, eli pääsee tapaan niitä juhlissa/mökeillä/matkoilla/veneillä. Olettaisin että pitää harrastaa ökyrikkaiden harrastuksia, kuten veneilyä/ golfia/ ratsastusta/ laskettelua, ja niitäkin oikeissa paikoissa. Kannattaa myös satsata laadukkaaseen ulkoasuun, taitavat olla hyvin merkkitietoisia.
Parasta olisi varmaan opiskella jotain laatualaa laatukoulussa jossa parempien perheiden vesat oleilee. Aina se ei kuitenkaan auta jos olet lähtökohtaisesti jo tavissukua.