Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on tyhmemmän näköinen?

Vierailija
15.06.2007 |

Ei kulmakarvoja, vaaleat hiukset sekä otsatukka. Tai ei kulmakarvoja, mutta kynällä tehdyt, otsatukka, vaaleat hiukset. Nämä taitavat olla ainoat vaihtoehdot. Otsatukka on kevyt joten läpi näkyy. Näytän vaaleammalta kuin kulmakarvojen kanssa. Nauraako kaikki mulle ku ei oo kulmakarvoja, tai nauretaanko enemmän jos meen ite sellaiset tekemään? Ps. Ei kannata mennä siistimään sheivillä kulmakarvoja

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa kerrakseen =D

Siis, miksi sä olet mennyt sheivaamaan kulmakarvoja?? Mutta minä ainakin tekisin mahdollisimman luonnollisen näkösesti kynällä kulmat. Aika spookin näköstä sellai jos ei ole ollenkaa väriä eikä karvoja kulmissa.. minun mielipiteeni

Vierailija
2/2 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynällä vedetyt ja välillä olen saanut aikaiseksi kestovärjätä ne. Nykyään saa ei kirvelevääkin ja aika nopeaa kestoväriainetta ainakin Prismasta ja Cittarista.

Värjään ruskeaksi tai harmahtavan ruskeaksi. Minulla on siniset silmät. Joskus en meikkaa ollenkaan ja välillä laitan vain tummanruskeaa ripsiväriä, vaikka kulmat olisivatkin vaaleat. Minun mielestäni nämä kaikki vaihtoehdot ovat ok, mutta mielelläni laitan väriä ainakin ripsiin. Onneksi minulla on niin hyvä iho, että meikkivoidetta käytän vain juhlissa, jolloin valokuvista tulee parempia. Usein ainoana meikkinä ripsari. Eihän Saimi Nousiaisenkaan kulmakarvat ole värjätyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla