Mikä se tämä tämmöinen paikka....;)
Sain ystävältä vinkin, että tällaisia keskustelupalstoja löytyy odottaville ja että ovat tosi hyviä. :D Ajattelinpa siis tutustua paikkaan ja kirjoittaa hieman. :) Jänskättää tämä odotus, mutta kaikki hyvin tähän päivään saakka mennyt. :) Viikkoja 18+6 taitaa olla nyt tai jotain..meen jo laskuissakin sekaisin, kun en ihan joka päivä ajattele asiaa noin viikoissa ;). Aika menee nopeesti ja puoliväli kohta häämöttää. Hui :) Mitenkäs on muilla raskaus mennyt? Mulla tosi kovia pääkipuja oli alussa, mutta ONNEKSI ovat alkaneet hellittämään...ei tarvi panadolia syyä kun ehkä kerran kuussa kun aikasemmin muutamia päivässä :P Että tällaista..
Kommentit (7)
Ihan ensimmäiseksi onneksi olkoon raskautesi johdosta! :) ja tervetuloa keskusteluihin mukaan!
Ilmeisesti laskettu aikasi on marraskuussa?? jos en nyt aivan vääräsää ole.. tuolla marrasmasut nimisessä pinossa kuulumisia vaihtavat kaikki marraskuussa vauvan saavat ja ensikoiden pinossa on kaikki ensikertaa vauvaa odottavat. Sinne vain ilmoittautumaan!
Onnellista odotusta! :)
-Sirdamiini rv 38+2
Ja tervetuloa sekaan ap.
Minulla rv 20+4 ja esikko tulossa. Aikanaan minäkin
tänne tulin kurkkimaan. Ja hyviä neuvoja onkin täältä tullut. Katteleppa itelles joku sopiva porukka
lasketunajan perusteella, minä välillä käyn lokalutusissa. Jos kiinnostaa jutella samassa ajassa menevien kanssa.
-tamburiini ja pirpana 20+4-
Ja tervetuloa tosiaan tuonne Marrasmasujen pinoon. Siellä meitä on monia, jotka odotamme vauvaamme saapuvaksi marraskuussa.
RvaRuljanssi ja Nuu rv 16+3
Piti tulla vielä hehkuttamaan sinulle tuota ensimmäistään odottavien pinoa. Meidät löytää " Enskat, Enskattaret, Ensikot" -otsikon alta. Tervetuloa!
Kiitos onnitteluista ja onneksi olkoon myös!! Sinä oot jo nooooin pitkällä ;)...kohta on jo aika...ei taida montaa viikkoa enään olla ;)?
Pitääpä hankkiutua tonne marrasmasuihin...marraskuussa on laskettu aika juu ;) 11.11. :) kivan kuulonen päivä..hehe :)
Heips, ja kiitoksia...pitääpä tulla kurkkailemaan ;) ensimmäistä minäkin odottelen...jännityksellä :D
Tervetuloa keskustelupalstalle. Mulle ainakin tämä on ollut tosi hyvä juttu ja on ollu kiva keskustella samassa " tilassa" olevien kanssa. Kannattaa katsastaa, kun täällä on joka kuukaudelle oma ryhmä. Siis missä kuussa on laskettuaika.