Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita antimaterialisteja?

Vierailija
14.06.2007 |

Shoppailu on mulle kauhistus. Ostan vaatteita vasta, kun on ihan pakko. En sisusta, huonekalut on vähän sitä sun tätä. Piha on tosi askeettinen verrattuna naapureiden pikkupuutarhoihin. En omista autoa, kuljen bussilla. Kodinkoneet on halvinta mahdollista mallia tai saatu käytettynä. En matkustele. Meille ei tule sanomalehteä. Vain lapsille ja kissalle ostan parasta. Itse kuljen 18 vuotta vanhassa kesätakissa ja käytän muutenkin vaatteet ja kengät ihan loppuun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden osto on kauhistus. Tykkään kyllä laadukkaista ja tyylikkäistä huonekaluista, joten olen sitten haksahtanut välillä ostamaan sellaisia, mutta ne ovat kestäviä ja siirtyvät sitten sukupolvelta toiselle, joten se annettakoon anteeksi...

Muuten en kyllä yhtään osaa välittää siitä mitä joku muu ajattelee minun 20 vuotta vanhasta kesämekosta (joka muuten näkyy olevan taas muodikas....) tai linttaan astutuista maiharikengistä:-)

Vierailija
2/8 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antimaterialismia, vaan silkkaa junttiutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei siksi tule lehteä, koska paikallinen maakunnallinen lehti on surkea. Hesari on liian pääkaupunkikeskeinen.

Vierailija
4/8 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan ajattomaksi ja vaihtelen fiilistä verhoilla ja tyynyillä.

Voin kaikesta muusta luopua paitsi muutamasta valokuvasta. Kaiken muun saa viedä (materian siis). 2 kohtalaisen rakkaasta pianostakin olen luopunut ilman ihmeempää ikävää.

Vierailija
5/8 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sen lukemiseen ei ole aikaa tai se on pois lapsilta. Jos tilaan lehden ja maksan siitä, haluan myös lukea sen kunnolla.

ap

Vierailija
6/8 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Hesari vuodeksi tilaamatta, etsi itse syventävät uutiset netistä esim. BBC:ltä ja päivitä itsesi vaikka YLE:n uutisilla. Huomaat kuinka kapeakatseinen Hesari onkaan ja se on olevinaan " kattavinta" Suomessa.

Vierailija
7/8 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ!

Mä RAKASTAN antimateriaa.

Vierailija
8/8 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli enimmän aikaa elän hyvin askeettisesti, en ostele kuin välttämättömimmät. Lapsille saa olla kaiken aikaa ostamassa vaatteita, mutta itselle ostan suhteellisen harvoin; max parit housut vuodessa, parit kengät, takin tai kaksi jne.

Kosmetiikkaa ostan pakon edessä; ripsaria ja puuteria - ei juuri muuta.

Koti on niukasti sisustettu, mutta seuraavaan asuntoon on ostettava paljon uutta. Elektroniikkaan tai mihinkään laitteisiin en tuhlaa senttiäkään (kuin vasta pakon edessä).

Kierrätän innokkaasti. Ostan kirpparilta, jos hyvää tavaraa löytyy. Auto on, mutta ilman sitä olisin vaikeuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi