Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Noniin, 30 tuli täyteen, vaan...
14.06.2007 |
.. halut on täysin kateissa.
Fyysinen kunto on erinomainen (kuntoilen paljon), harrastuksia on juuri sopivasti, työtkin maittaa ja olen sinkku.
Mutta, mutta.. Naisia on kyllä kavereina vaan kun ei haluta ollenkaan.
Eikös tässä iässä pitäisi olla viriileimmillään ja meno päällä?
Vaan kun ei. Onhan sitä toki tullut mietittyä, että josko hankkisi kumppanin mutta sekään kun ei oikein kiinnosta.
Edellisestä kerrasta alkaa olla jo 5-6 vuotta.
Kai tälle pitäisi jotain tehdä, vaan kun ei tiedä että mitä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
siis vielä viime kesänä olitte yhdessä,niin selvähän se että kesä nostaa pintaa viime kesän jolloin teitte vielä asioita yhdessä.
Minä en treffaile, eikä juuri kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin. Oikeasti kiinnostavia ihmisiä vaan tulee niin harvoin vastaan...Ehkä vika on minussa...Minusta on kiusallista kertoa jollekin yksityiskohtia elämästäni. Mieluiten keskustelisin asioista vaan yleisellä tasolla aika pitkäänkin...Sinänsä minulla ei ole mitään luurankoja kaapissa... Mutta joskun on tullut tilanteita kun olen aika puhelias että minua on kaduttanut että olen kertonut niin avoimesti asioistani...
Ap, tutustu ajan kanssa tähän uuteen tuttavuuteesi, aika näyttää mitä siitä tulee. Ole valmis laittamaan itsesi ehdoitta peliin, vaikka et tietäisikään miten tunteisiisi vastataan. Ei pelaamista vaan, ole rohkea ja avoin.
-16-