Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanon Jehovantodistajille lyhyesti ja selvästi ettei kiinnosta, en tahtoisi kuitenkaan olla töykeä ja ilkeä?

Vierailija
14.06.2007 |

Ravaavat täällä alvariinsa eivätkä oikein usko kun olen yrittänyt ilmaista ettei kiinnosta.

Ovat " suloisia" vanhoja mummoja enkä haluaisi mitenkään loukata, mutta miten voisin kauniisti mutta kuitenkin tiukasti sanoa etten ole kiinnostunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakka mutta ystävällinen ei kiitos. Suoraan se on

sanottava muttei toki ilkeä tarvitse olla.

Vierailija
2/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen ihan tyytyväinen nykyiseen uskontooni enkä halua keskustella aiheesta. Laitatteko merkinnän, että en halua teidän käyvän ovellani enää"

On aina auttanut (muuton jälkeen käyvät usein kokeilemassa kerran).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin " ongelmasta" eroon näin: Ekalla kerralla kun he tulivat, niin avasin oven ja vastasin kieltävästi heidän pyyntöönsä saada lukea minulle jonkin kohdan " raamatusta" . Jatkoin, että en halua että he tulevat uudestaan. Ja sitten hei hei ja ovi kiinni. Ei ole näkynyt. Ei he mitään idiootteja ole.

Vierailija
4/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät usko, niin voithan myös sanoa, että et halua kenenkään tulevan kertomaan lapsillesi, että perheenne tapetaan Jumalan toimesta Harmageddonissa, koska että kuulu Jehovan todistajiin.

Vierailija
5/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä uusavuton arkajalka yritän nyt sanoa teille lyhyesti ja selvästi että ei kiinnosta"