Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi kivat treffit! amyllä on aivan ihana piha, kateellisena täällä ajattelen kun odottelen pääsyä meidän tulevalle pihaläntille, josta kyllä olen jo ihan onnellinen. Emmi tosiaan oli mainio emäntä, kun kiltisti vaan istuskeli pihalla ja antoi muiden leikkiä leluillaan. Ja sit vasta meni nukkumaan ku vieraat oli lähdössä! Toisin kuin meidän kiukkuneiti, jolla oli vähän huono päivä vissiin... en tiedä, onko reppana saanut taas jonkun uuden flunssatartunnan, hengitys rohisi illalla inhottavasti ja mulla itselläni on myös vähän flunssainen olo. Ärsyttävää, mut tätä kai tää on.

Itse olin eilen illalla niin poikki, että meinasin taas purra ihmisiltä päitä poikki. :D Luovuin hetkeksi unikoulusta ja niinpä meillä sit syötiinkin taas useempaan otteeseen, mut sillä ei niin ollut väliä, koska en nukkunut aamuyöllä enää oikein kunnolla ollenkaan. Silti olo on kuin uudestisyntyneellä tällä hetkellä! Jostain syystä nukuin sen kuutisen tuntia ja heräsin n. 3 minuuttia ennen nälkäistä tyttöä klo 3 ja siitä eteenpäin pyörin sängyssä, välillä sohvalla ja taas sängyssä loppuyön tissi tytön suussa... :D Eli ei sillä taida olla väliä nukkuuko tyttö vai ei, koska mä näytän luulevan, et 6h on kokonainen yö muutenkin!

Et semmoista. Mun pitäis oikeesti ruveta pakkailemaan tai siis heittämään turhia tavaroita roskiin ennen ku ti saadaan laatikot. Mut taidan lähteä pihalle ja etsiä miehen ja typyn jostain ja mennä jätskille jonnekin. Palaillaan!

-Osse ja typykkä 7kk

ps. mä muuten olin kans näkevinäni jotain hehkua burdessa ja ajattelin, et se olis sitä, mut harmi et ei... ja naperolle myös, hengessä ollaan, mut en viitsinyt eilen kaikkien kuullen kysellä, kun tiedän millaista se on...

Vierailija
42/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pikaisesti viestiä tänne, ja sitten hakemaan Eetua ja Sealifeen... Eilen siis illalla vietiin Eetu mun vanhemmille hoitoon, ja mentiin mun veljelle syömään tortilloja ja sitten Kapakanmäelle (tanssilava) kuuntelemaan YÖtä. Oli tosi ihana keikka!

Siis asiaan... KIITOKSET Amylle ja Emmille! Ja hyvää reissua teille! (vaikket vissiin enää ookaan maisemissa?!) Meillä oli kivaa! Vaikka mulla tuskanhiki pukkas päälle tuon ukkelin kanssa... Se kun on vähän liian vilkas... Mutta silti niiiiin ihana!!!! (mulla on pikkunen ikävä sitä...) Ja kiitokset myös kaikille muille treffeillä olijoille!

Quu, kyseli kuulumisia, kyllä mä eilen meinasin kertoakin, mutta sitten mulle tuli vaan sellanen olo, ettei välttis kaikki (tai kukaan) haluu kuunnella mun mietteitä/oloa yms... Etten oo taas paasaamassa... Mutta siis eilen aamulla sitten tuli taas romahdus, eli menkat... No, kai tää tästä josku, ehkä... Elokuussa sitten jatketaan... Kyllähän mä ke tein testinkin, kun oli kaks viikkoo irrotuspiikistä, mutta näytti negaa...

Burdelle mun piti sanoo noista kivuista, että kannattaa kyl käydä näyttäytymässa lääkärissä. Mullahan ennen Eetua ei ollut yhtään menkkakipuja (tai oli, mutta sillain, et just tuntu), vaan syksyllä ja tässä talvella oli kyllä sellaset kivut, että mies passitti mut menemään lääkäriin, kun olin muutaman kerran kaksin kerroin lattialla, ja huusin! kun sattu niin pirusti. Mutta kaikki oli kunnossa, ja lääkäri anto jotain menkkakipulääkettäkin, jota en oo viel kyl kokeillu, kun en oo ton lääkärireissun jälkeen kärsinyt enää... Tais jäädä mun kivut sinne...

Mutta joo, nyt lopetan ja painun pakkaamaan.

napero ja Eetu 1v4kk

ps. on muuten hankalaa kirjoittaa, kun meinaa väkisinkin tulla oikeet nimet kirjoitukseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityiskiitokset emännille :) Oli kiva saada uusia kasvoja nimerkkien taakse!

Emmi oli kyllä niin reipas tyttö! En yhtään epäile etteikö pärjäisi isovanhempien kanssa sen 5 päivää!

Meidän neiti ei kyllä pärjäisi ;) Toissapäivänä mies oli Idan kanssa 1½ tuntia veljellään, sen aikaa kun anoppi teki mulle Intialaista päähierontaa. Loppuilta menikin sitten silleen taas että Ida konttasi mun perässäni joka paikkaan ja kiipesi lahjetta pitkin. Ei auttanut mummelinkaan viihdytykset. Mummeli yritti kävelyttää Idaa ja askeleet tulivat koko ajan kohti minua!

Meillä meni paluujunamatkakin hyvin, Iiitukka nukahti puoleksi tunniksi Patapumiin. Menomatka menikin siihen että neitiä piti vaan kävelyttää, mutta kummasti tuo Patapum rauhoitti tulomatkalla! Eksyinpä vielä h&m:ään shoppailemaan neidille vaatteita ja kassista löytyi samanmoinen mekko kuin Heidillä oli eilen päällä :D

quiero, meillä näyttää tuo eroahdistus jatkuvan, mutta onhan se " piikki" jo ohitettu! Kaksi viikkoa kesti se kamalin vaihe ja helpommalla pääsi kun otti vaan neidin aina syliin ja kantoi sitä täällä pitkin kämppää :D

Liia oli kyllä aivan erilainen minkä kuvan äippä on täällä antanut ;) Taitaa olla neiti aikas vieraskorea! D:stä voisi sanoa ihan samaa ;) Ruokakin upposi taas kylässä hyvin.

Minäkin huomasin burden säteilyn :) Mulla on kyllä menkkaoireet ihan kateissa ja olenkin nyt tuudittautunut ajatukseen että kaippa ne menkat alkaa sitten joskus kun imetystä lopettelen? Vauvakuumeeseen menkkojen puuttuminen ei auta yhtään!

Jotain muutakin mun piti sanoa jollekin mutta nyt jo unohdin, hmmm...No palaan myöhemmin jos muistan!

Minäkin olin illalla aivan poikki. Meidän päivä kun ei päättynyt treffeihin. Käytiin vielä illalla rantsulla ja minä pyöräilemässä. Heräsinkin sitten puoli kymmenen aikaan muutamaan otteeseen tuosta olkkarin lattialta :D Mies hieroi mun jalkoja ja säpsähdin aina omaan kuorsaukseen. Klo 22 menin nukkumaan ja hyvä näin kun ida heräsi läpi yön ½tunnin-tunnin välein. Onneksi olin niin väsynyt että nukahdin heti kun olin käynyt vähän päätä silittelemässä. Ysiltä noustiin tähän aamuun :)

Nyt täytyy mennä. Mies lähtee Idan kanssa ulos jotta minä pääsen siivoamaan...

Vierailija
44/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että olin mä " säteilly" treffeillä... :) Heh. No kiva kuulla, vaikka ei se raskaudesta johtunukaan. :)

Q: Mulla on monirakkulamunasarjat (ei ilmeisesti varsinaista PCO:ta, kun ei oo ylipainoo, ylim. karvotusta, tms..), eikä multa irtoo munikset välttämättä joka kierrolla. Se siis selvis, kun mentiin Heidiä yrittäessä tutkimuksiin ja sit hoitoihin.

Nytkin on alaselkä kipee... Tuntuu vähän samalta kun synnytyksen aikana. Voihan se tietty olla ihan menkatkin tulossa, mutta ei mulla kyllä koskaan ennen tälleen oo ollu. Alavatsaa on saattanu särkee 1-2 edeltävää päivää ja selkää ehkä edellisenä päivänä ja sit on alkanu... Mut ei tälleen koko viikkoa ikinä. Kai sitä tartteis maanantaina soittaa aikaa sinne V.liittoon, ni tietäis missä mennään. :S

Osse: Kurjaa jos/kun ootte kipeenä! :( Toivottavasti menee pian ohi. Niin ja tsemppiä pakkauspuuhiin! Heh.. Tuli siitä tavaraa roskiin heittämisestä mieleen, ku olin meijän porukoilla siivoomassa varastoja ja kaappeja, ja äiteen ja iskän luvalla sain heittää vanhoja ja huonoja pois... Sit ku porukat oli vieny kirjoja & lehtiä paperin keräykseen, ni äite toi varmaan puolet takas! Vähän mulla meni hermot -> se valittaa ku niiden talo on kaatopaikka ja sit ku rikkinäisiä ja huonoja heittää pois, ni se kantaa ne takas.. Siinäki laatikossa minkä se toi sieltä paperinkeräykseltä, oli mm. mun ja siskon vanhoja matikanvihkoja -> niissä kuulemma oli muutamia tyhjiä sivuja!!! (just joo), kirjoja joissa oli pelkät kannet, jne... Voi tsiisus! :)

Mitähän vielä... En muista. Kiitos muuten millille ja tikrulle treffikuvista! Mä voisin kans jossain vaiheessa lähettää, mutta en ehkä ihan vielä, ettei oikeesti jonkun s.posti mee ihan tukkoon! :)

Burde ja heidi 8,5kk

PS.Mulla on vähän sama vaikeus ku Naperollaki -> meinaa tulla koko ajan oikeet nimet tänne. =)

Vierailija
45/45 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet on taas aivoja nopeammat;)Ei olltu mielessä huikata vaan heippoja ja lähteä sitten pois..

Pakko tulla tänne kurkkimaan kun mies lähti Liian kanssa ulos päikkäreiden ajaksi (harvinaista herkkua) ..pitäis kyllä vielä tehdä vähän töitäkin tälle viikonlopulle kun loppu lauantai meni ihan lorvimiseksi.Kämppäkin on hujan hajan mutta ehtiihän noita.

Meidän tyttö on tosiaan sellainen että se on ihan haltioissaan jos ollaan jossain eikä vahingossakaan kitise, hymyilee vaan tyytyväisenä kun ympärillä tapahtuu..no kotona ei sitten olekaan niin paljon menoa ja sitten naristaan ja maristaan, eikä automatkatkaan ole herkkua samasta syystä, eli ilmeisesti pitäis joka päivä mennä tukka putkella tapahtumasta toiseen;)..viime yö tosin meni aika nappiin ihan vaan muutamalla heräämisellä! Mutta kyllä Liia siis ihan oikeasti on vahvaluonteinen pakkaus ja äitiä valvottaa vaikkei siitä hymynaamasta ihan heti uskois;);)

Q:Pikkuquu oli hurmaava pieni mies vaikka välillä vähän hermostuikin, olit miettinyt miten reagoida tuohon vierastamiseen ym. mä ainakin otin kaiken ilon irti tuosta muuten kyllä rasittavasta vaiheesta ja sylittelin aina kun mun syli vaan neidille kelpasi lohdutukseksi..sitä tuntee itsensä niin tärkeäksi kun toinen tarraa kiinni:D Hassua kun sanoit että mä näytin just siltä kun palstan kautta olit ajatellutkin, miten sitä luokin aina kaikista jonkun mielikuvan:D Mun mielikuvat tosin menee aina lahjakkaasti metsään..säkin olit jotenkin nuorempi kuin kuvittelin ja muutkin näytti ihan erilaisilta kun mun mielikuvissa;)

ja mäkin tosiaan ajattelin vaan että burdehan se siinä eikä tullut edes mieleen että ethän sä burde silti meitä tunnista..*nolo* Miamik ja jennikin näyttivät heti jotenkin niin tutuilta kun oli jossain (varmaan yhteisön puolella) kuvan joskus nähnyt:)

Jaaha,täytyy varmaan nyt tosissaan vääntäytyä hetkeksi niiden töiden pariin että saa sitten loppuillan puuhastella neidin kanssa:)

Queen ja tyttö 10kk