Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****TAMMITTENAVAT JA MAMMAT 6.10. ALKAEN****

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli pakko vielä tutkia noita allergiajuttuja... Joten piti tännekin tulla :).

Monella unikoulu meneillään tai tulossa, hyvä hyvä!

Meillähän on nukuttu yöt - 1-2 syömistä lukuuottamatta - hyvin. Mutta nyt on mielenkiintoinen aika edessä, kun pitää opettaa kokonaan olemaan syömättä. Nimittäin jos herralle ei maistu soijamaito, niin olkoon sitten yöllä syömättä! Mä olen jo muutenkin ihan loppu, niin tämä pitäisi vielä jaksaa... Tänäänkin olisi ollut bileet tiedossa ja aamulla kaverin kanssa kirpparikierros. Mutta peruin kaikki, kun en yksinkertaisesti jaksa. Pääsis edes yksin ulos kävelemään, mutta aina on mies menossa ja lapset pitäis ottaa mukaan, sitäkään en aina jaksa.

Tuleepa taas masentavaa tekstiä. Parempi mennä pesulle ja nukkumaan, jotta jaksaa taas ens yön.

Vierailija
22/30 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...unohtui se mikä heti alkuun piti kirjoittaa: Ohtolle nimipäiväonnittelut!

Ja Justus: Voi, koeta jaksaa. Toivottavasti saat nukuttua ja sen jälkeen saat omaa aikaa ja mies ottaa lapset. Voimia!

T: Emem

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aksiina: Mulla menee helposti päivät myös tähän huushollin pienten asioiden hoitamiseen. Ulkoilu on mielekkäämpää. Aina en jaksa lähteä johonkin kauas tai kylään. vauvaa en vie mielellään ostoskeskuksiin. Onnea vauvan läpiyön unista! Toivottavasti ne ovat jatkuneet.

Frimmy: Onnea Ohtolle nimpparipäivänä! Pääsittepä nopeasti unikouluun sairaalaan. Täällä etelässä voi joutua odottamaan vaikka kuinka kauan. Yleensä noista unikouluista on ollut apua vauvoille ja vanhemmat ovat saaneet nukkua. Toivottavasti myös te saatte apua.

Justus: Laita ukko liekaan! Onko sillä kaikki menot MUST.! Vaadi itselles myös omaa aikaa. laita soijamaidon sekaan esim. ruusunmarjasosetta. Pieni määrä sosetta antaa makeutta maitoon ja seos tulee vielä ulos tuttipullon tutista. Tai käytä vellitutteja. Tein uollaisia seoksia esikoiselle aikoinaan.

Emem: Meillä Olavi enää puree tissittelyn lopuksi / maito loppuu. Nyt hän on purrut pari kertaa mua käteen ja kiskoo hampailla vaatteitani.

Olavi on nyt nukkunut kolme yötä isänsä kanssa. Aluksi nukahtaa omaan sänkyyn ja sitten herää noin klo 4-5 ekan keraran. Mies ottaa sitten viereensä. Pitäisi vielä saada mies niin hereille silloin yöllä, että ymmärtäisi jäädä siihen Olavin sängyn viereen nukuttamaan :). Olen nukkunut niska kenossa täällä huushollin eri kolkissa.

Nyt alkoi esikoisen syysloma ja miehellä on myös syyslomaa ensi viikolla. Olemme menossa kylpylään rypemään. Nyt tosin esikoiselle nousi kuume. Saa nähdä kuinka käy.

Hyvää yötä!

Ametisti ja Olavi 13.1

Vierailija
24/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrrrve kaverrrit!

Argh, miksen mä kirjoita tänne aina kun käyn lukemassa... Vätys!

No niin ja sitten "urakan" kimppuun...

MiiKaro: yritä nyt udella siltä mieheltäs, mikä vaivaa! Ja en kyllä kehoita ryhtymään sänkypuuhiin jollei huvita, siitä vasta v*ttuuntunut olo tulee. Siis sinulle. Mies ei varmaan edes huomaa mitään :D

Xena: hui, miten sä jaksat valvoa noin myöhään!!! Mä oisin kyllä ihan vainaa!!

mutsiko: ihania kuvia kerrassaan! Otin mallia siitä pottailukuvasta ja kokeilin Millaa potalle niin, että en pitäny kiinni. Aiemmin ollaan siis koklattu niin, että pidin selästä/kainaloista kiinni, kun vaikutti riuhtovan ties mihin suuntaan siinä. Ja oho, istuikin ihan kiltisti siinä! Pissa tulee pottaan joskus, eikä sitä pottaa kokeilla kuin kerran päivässä yleensä. Vois varmaan useamminkin, mutta ei jotenkin muista :D

Ametisti: voi vitsi, aloititte sitten unikoulun, onneksi olkoon! Me ei vieläkään... Ja ens viikolla ei jaksa, kun mulla on koulua melkein joka päivä ja kasin aamuja vielä nekin (eli pitää nousta klo 6).... Mahtaisko se heräily loppua itsestään.... Olenkohan turhan toiveikas!! Mummo pärjäsi Millan kanssa hyvin klo 13:30 saakka, sitten Milla oli tajunnu, että ei juma, ei ne äiti ja isä täällä tosiaan ole. Oli alkanu pää pyöriä ja katse etsiä, olivat kiertäneet kaikki huoneet (3, heh) ja Milla itkenyt lohduttomasti. Hölmö minä, kun en ollu tajunnu jättää mitään valokuvia! Se olis voinu auttaa. Milla oli rauhoittunut vähän sit sillä, että mummo oli vetäny kaikki keittiön kaapit auki jääkaappi mukaanlukien. Sitä oli Milla sitten äimistellyt niin, että oli suurin suru unohtunut...

Mäkin olin eilen hullareilla. Ostin Millalle pari bodya (sellasia 80 senttisiä eli menee joskus) ja yhdet verkkarit kans 80 cm. Ja sit sellaisen pehmokoiran. Maksoi vaan 8,90 (muistaakseni) ja on melkein Millan kokoinen :D Nimesin sen Reuhu-koiraksi, koska sen kanssa voi reuhuta.

Ametisti: kuinka nopeasti Olavi rauhoittuu ilman tissiä? Kun tuntuu, että Millalle se on periaatekysymys, että sitä tissiä on tultava. Itkee ja valvoo vaikka kuinka monta tuntia, jollei tipu tissiä. Huoh. Mukavaa kylpylälomaa! Toivottavasti kuume talttuu nopsaan eikä kehity miksikään suuremmaksi taudiksi!

Aksiina: ooh, onneksi olkoon kokonaisista öistä!!

Frimmy: oho, teillä mentiin sitten vauhdilla!! Miten meni unikoulu?

No niin, vauvanäyttelystä sitten... Kukaan muu ei ole ilmaissut mielipidettä, niin lyödäänkö lukkoon se 20.10.? Mitäs Ipu ja Magda, huhuu?? Voisiko joku ystävällinen laittaa mulle (meilinä, tekstarina) Pajunkukan meilin/puhkan, niin ilmoitan hänellekin?

Palailemme taasen!

T: Miukkis&Milla 3.1.

Vierailija
25/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaa täällä jaksanut käydä kun yöt ovat menneet valvoessa ja päivät (valvoessa) joten kuten.

Ensin kun selvittiin sitkeästä flunssasta, sitten itkettiin ne pari ylähammasta ja nyt sitten heti perään iski rokko. Mä olen nukkunut viikon ajan sellaista 2-3 tuntia yössä, ihan sikahienoa. Tosin eihän siis mikään ole muuttunut...

Esikoisella oli vesirokko kun hän oli 3 kk, joten nyt selvittiin näin pitkälle! Tässä rokossa on kurjia ne suuhun tulevat rakot, ovat kipeitä ja vaikeuttavat syömistä ja juomista. Niitä tuli lisäksi käsiin ja jalkoihin ja vaippa-alueelle. Niin ja leukaan. Mutta ei muualle.

Esikoinen selvisi ilmeisesti vain niillä suurakkuloilla. Toivottavasti ei nyt vielä ole tulossa enempää...

Tätä on nyt liikkeellä tosi paljon, joten varautukaa. Ei ole karanteenia, koska tarttuu huiman pitkän ajan vielä oireiden kadottuakin. Joka puolella Suomea nyt oikein epidemiana päiväkodeissa ja kerhoissa.

Laitanpa teille kuvan ilahduttaakseni ;)

ipu
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=a95df3ad-985d-11dd-aae1-…!

Vierailija
26/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui sanoa että Sisu oppi nousemaan seisomaan viikko pari sitten. Nyt sitten noustaan joka paikkaan ja urheillaan yhden käden varassa.... ja sitten lennetään lattialle :)

ipu

Vierailija
27/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me emme tule nyt seuraavaan vauvanäyttelyyn, ettette ainakaan meiltä saa tartuntaa.

Muuten emme karanteenia aio ylläpitää, koska sitten saisimme olla eristyksissä varmaan ikuisuuden. Ja lääkärin mukaan ei tarvitse, päiväkotiinkin saa viedä heti kun ei ole kuumetta.

Näin, ehkä nyt riitti nämä mun viestit :)

ipu igen

Vierailija
28/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus teidän koettelemuksia! Toivottavasti Sisu paranee pian eikä ihan kamalan kamalaksi äidy tuo tauti! Kiva just kun sulla olis niitä vaalihommeleitakin just nyt!

Me oltiin tänään siellä Pajunkukan mainostamalla kirpparilla. Ostin Millalle 3 housut ja 3 paitaa. Maksoi 50 senttiä kipale, ei paha!! Leluja mentiin katteleen, mutta oltiin niin myöhään liikkeellä, että ne oli varmaan jo kaikki myyty...

Jaahas, tiski kutsuu...

T: MM

Vierailija
29/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justlähti koko päivän olleet vieraat. Joten lyhyesti.

Miukkis: Jos mä saan päättää niin tavataan ke 22.10. Mulle käy ilta/päivä/aamupäivä. Tuo 20.10 käy myös, napakammalla aikataululla tosin.

Ipu: Harmi tuo enterorokko, paranemisia Sisulle. Tarttuuko se rokko vielä puolentoista viikonkin päästä? Ajattelen sitä tapaamista.

Ametisti ja Olavi 13.1 (nukkuu ulkona)

Vierailija
30/30 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miukkiksen kanssa skrivaillaan kilpaa. Laitoin sulle tekstarilla Pajunkukan puhkan :)

A&O