Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kirjoitin ylioppilaaksi vuonna xx, englanniksi? Pitäisi vielä tulla esille että suom. ylioppilaskrjoitukset ei
13.06.2007 |
kansainvälinen...
I ok the Finnish Baccalaureat-exam in year xx??
Kiitos avusta! Olen niin täpinöissä nyt, että aivot seis :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vierailija: