Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Herra Hakkaraisen talosta??
13.06.2007 |
Harkitaan tuonne menoa lomalla, mutta kuulisin kernaasti kokemuksia siellä jo käyneiltä. Esim. minkä ikäisille sopii jne.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siitä on aikaa jokunen vuosi, mutta kaikki lapset tykkäsi kovasti ja mieskin muistaakseni kehui. Silloin lapsemme olivat 1v., 3v. ja 7v.