Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä k-pää maasturiMersulla klo 8.20 Vanhan Nurmijärventie ja

Vierailija
06.10.2008 |

Martinkyläntien risteyksessä.

Seuraavan kerran kun alat tööttäilemään (aiheetta) niin en tyydä vaan kansainvälisiin käsimerkkeihin vaan tuun autosta ja vedän sua turpaan, saa..nan ruipelo homo!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se nyt tuli puheeksi niin oon muuten huomannut sellasen ilmiön että näiden pikku tärkeilijöiden isoissa autoissaan pitää monesti mennä liikenteessä pienemmästä autosta ohi vaikka se pienempi auto menis 10-20km/h ylinopeutta.

Itsetuntokysymys vissiin sekin.

ap

Vierailija
22/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti ylihintainen peltilaatikko. Elämäsi kalleimmat metrit on ne viisikymmentä metriä kun ajat sen kaupasta ulos. Hups, siinä meni 10% arvosta. Auto on huono sijoitus. Kunhan se vie ihmisen pisteestä A pisteeseen B mahdollisesti pisteen C kautta, niin se riittää. Noi maasturikuskit ottaa päähän monestakin syystä. Yleinen "mulla on varaa"asenne. Se, että perustellaan maasturin ostotarvetta sillä, että pääsee mökille kerran vuodessa. Noilla citymaastureilla ei edes pääse oikeasti maastoon, niillä voi ehkä ajaa kanttarin yli ja siinä kaikki. Jokainen nöyryytys minkä maasturikuski saa on askel kohti parempaa yhteiskuntaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis aika noheva kuljettaja, jos menit siihen kaistojen väliin odottelemaan. Ärsyttävän harvat kuljettajat nimittäin tekevät niin. Yleensä jumitetaan koko risteys jäämällä odottamaan ettei mistään tule ketään.

Se, että mersukuskille töötättiiin oli ihan oikein.

Ainoa, mitä en ymmärtänyt tässä oli se, miksi sinä hermostuit (ja näytit keskaria)!?! Jos mersukuski vähän tuuttaili sinulle, niin se kertoo hänen epämieluisasta paikastaan siinä tien tukkeena. Mutta eihän sinun siitä tarvinnut välittää, sinun kuuluu mennä vasta kun pääset.

Vierailija
24/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti ylihintainen peltilaatikko. Elämäsi kalleimmat metrit on ne viisikymmentä metriä kun ajat sen kaupasta ulos. Hups, siinä meni 10% arvosta. Auto on huono sijoitus. Kunhan se vie ihmisen pisteestä A pisteeseen B mahdollisesti pisteen C kautta, niin se riittää. Noi maasturikuskit ottaa päähän monestakin syystä. Yleinen "mulla on varaa"asenne. Se, että perustellaan maasturin ostotarvetta sillä, että pääsee mökille kerran vuodessa. Noilla citymaastureilla ei edes pääse oikeasti maastoon, niillä voi ehkä ajaa kanttarin yli ja siinä kaikki. Jokainen nöyryytys minkä maasturikuski saa on askel kohti parempaa yhteiskuntaa....

Älä sinä ota ongelmaa siitä, en mä ota itsekään. Mä tykkään että auton pitää olla tietynlainen ja minua miellyttävä, en mä autoa muille osta. Jos mulla on varaa vähän parempaan, niin sitä parempi juttu. Tykkään ajaa autolla.

Vierailija
25/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei sitten ilmeisesti ole maasturia, ok?

en silit ymmärrä että mitä helvettiä se sua haittaa kuitenkaan vaikka naapurin keijo ja kaarina sellasien hankkivatkin????

ethän sä siitä ole mitään joutunuyt maksamaan kuitenkaan?

joku ostaa cittarin vaatteita ja toinen armania, mitä sitten?

aja sä vaan sillä -84 nissanilla tyytyväisenä, eihän sun naapurit oo sullekaan tullu sen epäöturvalisuudesta tai epäekologisuudesta saarnaamaan?

Vierailija
26/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto on oikeastaan Lexus. Se on ainoa jonka saa hybridimoottorilla. Kaikkien muiden maasturikuskien autot kyllä kuuluvat meille muille. Te murhaatte tulevaisuuden. Isossa citymaasturissa co2 päästöt yltävät helposti jopa 300:n. Eli toivottavasti tulette järkiinne...

Vierailija
27/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim vanhat farmarit (10v. tai enemmän) saastuttavat paljon enemmän kuin uudet citymaasturit, puhumattakaan raskaasta liikenteestä.

joten turha yrittää syyllistää maasturikuskeja.

vaihtoehto on oikeastaan Lexus. Se on ainoa jonka saa hybridimoottorilla. Kaikkien muiden maasturikuskien autot kyllä kuuluvat meille muille. Te murhaatte tulevaisuuden. Isossa citymaasturissa co2 päästöt yltävät helposti jopa 300:n. Eli toivottavasti tulette järkiinne...

Vierailija
28/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen törkeimpiä kuskeja olivat keski-ikäiset miehet, nyt niitä ovat noin 40-v naiset maastureillaan. Isosta autosta pilkistää pieni pää, missä on monesti (ihan oikeasti) punainen tukka. Autoa ajetaan kuin hullut, liekö syynä liian iso auto omiin taitoihin/ näkökenttään nähden?

Vierailija
29/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymaasturi on täysin hyödytön apparaatti. Jos on oaljon maastoajoa, niin kunnon maasturi ja jos ajellaan kestöpäällysteellä niin "tavallinen" auto. Kyllä sitä varakkuutta saa näytettyä muillakin autoilla kuin maasturilla. Ostakaa vaikka Maybach ja ostakaa nyt sitten se komeampi joka maksaa ainoastaan 698000€ ettei tartte sillä halpismallilla (100000€ vähemmän) ajella.

Vierailija
30/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsevaisia homoja ja lesboja kohtaan ja nyt niitä nimiä käytetään alentavasti haukkumiseen.

Eli ymmärretään, kunhan vain ei tule minun lähelle.

Vierailija
31/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän jokainen saa laittaa rahansa mihin tykkää....

Mitä kaupunkilainen tekee maasturilla?

Vierailija
32/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

citymaasturilla ihan vaan niin paljon mukavampi ajella kuin pikkurusinalla, vaikken joka päivä mitään ojanpientareita pitkin sillä kynnäkään ;-)

ikävää jos se jotakuta muuta vaivaa millä ajellaan

Vierailija
33/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en voi sietää noita ökymaastureita joiden ensisijainen tehtävä on saastuttasvuudestaan piittaamatta pönkittää omstajansa erinomaisuutta. Paljon enemmän "munaa" on ihmisessä jolla on pokkaa vaikka pyöräillä töihinsä- osoittaa siis ihan käytännössä että poweria löytyy.

Auton kuuluisi olla mahdollisimman vähäpäästöinen käyttöesine eikä mikään muu. Ja päteä tulisi ihan omin voimin, ei sen statusauton kaasun ja töötin avulla.

Vierailija
34/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi maastopyörä. Jos tulee lunta, niin autojen kulkuväylät aurataan heti ja jalkakäytävät vasta ensi maanantaina, siksi maastopyöräiset rattaat. Hajoa siihen saastuttaja...

Vierailija
35/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ihan eri asia on se kykeneekö tässäkin asiassa ajattelemaan muuta kuin omaa napaansa. Tosiasia on se, että aikuiselle ihmiselle kuuluu myös vastuu ympäristöstä ja muista ihmisistä ja siinä mielessä ei ole ollenkaan sama mihin sä rahasi laitat. Se aika oli joskus juppijunttilan aikoihin. Nykyään jo YMMÄRRETÄÄN yksittäisen ihmisen tekojen seurausta noin laajemmaltikin. Jokainen valitsee itse, elääkö itsekkäästi ja omahyväisesti vai ei. Rahansa voi käyttää moninverroin paremminkin kuin syytää niitä autoon.

Vierailija
36/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jote älä tule mulle itkemään pyöräilystä.

mene sä vaan MAASTOpyörällä töihin kaupungissa, niin mä ajelen töihin meidän dieselmaasturilla, joka saastutaa paljon vähemän kuin moni muu vanhempi bensafarkku liikenteessä.

on se kurja jos ei kykene ymmärtämään että jos joku ei itse tartte maasturia, niin joku muu voi sitä silti mielellään ajaa maanteillä ja siihen rahansa sijoittaa.

kumma että se on aina muilta pois jollain tavalla.

Mäkään en voi sietää noita ökymaastureita joiden ensisijainen tehtävä on saastuttasvuudestaan piittaamatta pönkittää omstajansa erinomaisuutta. Paljon enemmän "munaa" on ihmisessä jolla on pokkaa vaikka pyöräillä töihinsä- osoittaa siis ihan käytännössä että poweria löytyy.

Auton kuuluisi olla mahdollisimman vähäpäästöinen käyttöesine eikä mikään muu. Ja päteä tulisi ihan omin voimin, ei sen statusauton kaasun ja töötin avulla.

Vierailija
37/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ongelmat jos omat perseenkarvat kutisee naapurin citymaasturista!

taitaa olla suurempiakin saastuttajia tällä pallolla.

hankkikaa oma elämä ja suhteellisuudentajua vaikka huutonetistä!

Vierailija
38/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten te voitte ajaa autolla, jos hermo menee pienestä tööttäilystä. Tervetuloa vaan ajelemaan Helsingin ruuhkiin. Siellä on pilvin pimein sekä törttöilijöitä että (myös turhan) tööttäilijöitä.

Itsekin joskus saanut muodonmuutoksen hienosta naisesta helvetinperkeleeksi, kun jäänyt jumiin raitiovaunukiskoille tms. Onneksi ajan myötä ja taitojen parantuessa olen rauhoittunut.

Jos nykyään töötätään, kahdesta kolme kertaa vika on jollain lailla minussa. ja se kolmas kerta mieskuskin jotain pätemisen tarvetta. Hymyilen vaan iloisesti kuskille ja jatkan omaa ajoani.

Yhdelle miespuoliselle kuumakallelle kävi kerran nolosti, kun näytti keskaria tööttäilijälle ja huomaamatta törmäsi itse liikenteenjakajaan.

Vierailija
39/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja olen ajanut, itselläni ei maasturia ole. Parkkeeraaminen vaan mun taidoilla ahtaissa tiloissa on aiheuttanut pientä tuskaa, mutta muuten kelpo peli.

Mua ei haittaa yhtään millä pelillä kukakin ajaa. Mutta kyllä mä mielummin katselen hyvännäköisiä ja uusia autoja, kuin vanhoja romuja. Onneksi naapureilla on hienoja autoja.

Vierailija
40/61 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kielenkäyttöä. Hän todella ilmaisee itseään selkeästi ja käyttää kaunista kieltämme hienolla tavalla. Taitaa olla pätemisen tarvetta...