Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki ihmettelee, kun meillä on perheessä 2 autoa. Epänormaaliako?

Vierailija
13.06.2007 |

Minä ajelen lasten kanssa uudemmalla, isukki työmatkoja vanhemmalla autolla. Tarvitsemme todella kahta autoa, vaikka asummekin pk-seudulla. tuntuu vaan, että tätä aina ihmetellään....miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ole koskaan ihmetellyt sitä. Asumme pk-seudulla ja tarvitsemme molemmat autot.

Vierailija
2/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun sukulaiset+ kaverit asuavt pitkin uuttamaata- kahden muksun kanssa ei tulisi käytyä sitten yhtään missään ilman autoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taajamissa on yleensä ihan kohtuulliset juna- bussi- tai metroyhteydet ja pyörälläkin pääsee aika pitkälle jos ei ole ihan pieniä lapsia mukana.

Meillä on vain yksi auto, vaikka keskustaan on 7km ja lähimpään kauppaan 3km. Mies tarvitsee auton työmatkoihin ja minä kuljen opiskelemaan bussilla ja kimppakyydeillä ja lasten kanssa kotona ollessani myös bussilla ja pyörällä. Hätätilassa mies voi mennä töihin bussilla ja minä saan auton päiväksi. Hyvin pärjätään, ja luonto pelastuu ;)

Vierailija
4/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän siitäkin, että missä asustaa ja missä työt on. Meillä (ja muilla espoolaisilla) taas taitaa olla ennemminkin melkein pakko, että on kaksi autoa, jos ei halua pitää lasta 10h päiväkodissa. Joskus menin töihin julkisilla ja onnistuin siinä matkassa kuluttamaan 1,5 tuntia aikaa suuntaansa, kun omalla autolla menee 15-20 min.

Vierailija
5/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi eri metropysäkkiä on ihan kilometrin päässä. Silti kaikilla naapureilla taitaa olla kaksi autoa. Minusta se on enemmän kuin sääntö, että on kaksi kuin yksi.

Täällä ei tosin asu nuoria pareja, vaan perheellisiä.

Vierailija
6/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niiden rahallinen arvo on niin huono, ovat vanhoja rotteloita, mutta kun on mies ketä osaa pitää kunnossa, niin ei ole tarvista uudenpaan.

meilläkin on syynsä, miks pidetään kahta autoa.

Vierailija
7/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla asutaan joten kaksi autoa on pakko olla, kolmas on vain kesä käytössä.

Vierailija
8/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihku, joskus sitä pitää vaan kiinteistöpuolen ihmisiltä kysyä mistä sinne saa avaimet tmv.

Vierailija
9/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä vien aina lapset aamulla hoitoon ja jatkan siitä toiseen kaupunkiin töihin. Teemme ekotekomme sitten muissa asioissa =)

Vierailija
10/10 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies hoitaa päiväkotireissut työmatkallaan