Lue keskustelun säännöt.
Tietaako joku, onko sairasloma silmaleikkauksen (silmalaseista eroon) jalkeen palkallinen vai palkaton? Kaupungin palkkalistoilla olen...
Kommentit (3)
mutta esim. lapsettomuushoidoista johtuvat s-lomat on palkattomia, joten luulen että niin on tuo sinunkin lomasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja töissä kaupungilla (koulussa), mutta mitenhän tuo työsopimus sanoo asiasta?
siis vuosiloman leikkauksen jälkeen. En tiedä olisiko saanut s-lomaa jos olisi pyytänyt.