Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Pahin turistirysä missä olet matkustanut

Vierailija
12.06.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä turisteja oli, mutta heti kun siirtyi pois isoimmilta ostoskaduilta ja nähtävyyksiltä, niin meno rauhoittui (jos se nyt Pariisissa voi olla rauhallista). En siis kokenut turistirysäksi muita kuin isoimmat nähtävyydet, Eiffel-torni ym.

En ole koskaan ollut etelänlomalla tai opastetulla ryhmämatkalla, joten pahimmat turistirysät jääneet näkemättä.

Vierailija
2/23 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuerteventura onhan näitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä matkustan noihin tai johonkin vastaavaan paikkaan, tiedän tasan tarkkaan että olen menossa suuren luokan turistirysään. Jos haluan rauhaa ja paikallista kulttuuria, menen jonnekin muualle. Jos taas tekee mieli aurinkoa, biletystä ja kaljaa, menen turistirysään.

Vierailija
4/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut musta kovinkaan viehko ja toinen pettymys oli venetsia. Nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
5/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti nämä kanarian kohteet.. =)

Vierailija
6/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja läsim. äijiä ja paikallisia teinityttöjä...

Vierailija
7/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä kakkosen Rhodos

Vierailija
8/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ymmärtäneet tarkentaa kohdevalintaa, sillä olisi ihan järjetöntä väittää koko maata turistirysäksi, vaikka joku tietty kaupunki tia kohde siellä sellainen olisikin...

Vierailija
9/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monessa on tullut käytyä? Hassua, kun itse olen siellä pyörinyt yleensä lähes ainoana länsimaalaisena. Ihan rantakohteissakin.

Vierailija
10/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipissikset sikailemassa ja sekoilemassa, eikä mitään nähtävää koko paikassa.

Riccione ja Venetsia myös mulle suuria pettymyksiä; paljon melua tyhjästä!

Vierailija
11/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiertelen Thaimaassa silloin tällöin, kuten monissa muissakin maissa. Thaimaa ei ole erityinen suosikkini. Mutta halusinpa vain sanoa, että maailmalta löytyy paaaaaljon muitakin paikkoja kuin ne matkaesitteissä mainitut :)

Vierailija
12/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Thaimaassa Cha Amissa ja ainakaan se ei mielestäni ollut turistirysä! Jonkun verran oli turisteja, mutta enimmäkseen paikallisia - eikä tietoakaan mistään seksiturismista, kuten joissakin muissa kohteissa..

Vierailija
13/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala paikka!!!

Vierailija
14/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan typerä paikka

Vierailija
15/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistä on aikaa, mutta muihin rantalomakohteisiin verrattuna, joissa olen käynyt, niin se oli aika surkea. Siihen aikaan vesi oli niin likaista, että uimaan ei kannattanut mennä, ranta on rakennettu täyteen hotelleja ja maisemat ovat rumat. Veden suhteen tilanne lienee parantunut, mutta tuskin ne niille muille seikoille kauheasti mitään voivat tehdä.

Vierailija
16/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin pieni, käytiin Kanarian saarilla Playa de las Inglesissa, sekin oli aika ankea hotellikeidas hiekan keskellä. Italian suurimmat kaupungit ovat tungokseen asti täynnä epäkohteliaita jenkkituristeja ainakin kesäisin.

Vierailija
17/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia turistirysiä.

Vierailija
18/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ikuisesti tulivuoren rinteitä kohoilevat eläkeläisten hautausmaiksi rakennetut lomaosakkeet ja brittituristit, joilla kaikilla tuntuu olevan varaa kaljaan ja jalkapallopaitaan, mutta kenelläkään ei aurinkorasvaan.

Kuta Beach Balilla -

Kännisille ausseille juuri sitä samaa mitä Teneriffa briteille. Erikoista on se, että muut osat Balia olivat aivan mahtavia.

Phuket, Thaimaa

Vastaava paikka siirrettynä Thaimaahan. Jälleen kerran, koko muu maa aivan muuta. Ulkosaaristossa on tullut vietettyä myös ihanimmat lomat kaksin hiekkarannalla. Ko Phi Phi on samanlainen rysä kuin Phuket - tosin sielläkin pääsi omalle rannalle heti, kun käveli kilometrin harjan yli toiselle puolelle saarta.

Reberbahn

Tämä on klassikko, mutta jälleen pääosassa känniset turistit

Muuta ei nyt tule mieleen

Vierailija
19/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenpieni lomakylä, jossa kaksi lyhyttä kadunpätkää.

Mutta ei minua haitannut, löhöämään sinne olikin menty. Onneksi bussilla pääsi halutessa puolen tunnin päähän " oikeaan" kaupunkiin syömään ja shoppailemaan.

Vierailija
20/23 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costa del solista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi