Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hoikalle pojalle muodikkaita housuja (122cm)? Nettiliikkeitä?

12.06.2007 |

Mistä löytäisin hoikalle ekaluokkaisellle kivoja, muodikkaita ja erityisesti laadukkaita housuja ja tietysti muitakin vaatteita? Kuluneet farkut, reisitaskuhousut ym. ovat pojan suosikkeja. Ei niinkään pidä ihan tavallisista suorista housuista vaan niissä täytyy olla " sitä jotain" (kivoja painokuvia, paljon taskuja tms.).

H&M, Lindex, Kappahl ym. eivät tule nyt kyseeseen, vaan kaivattaisiin ihan muunlaisia liikkeitä. Kukkuluuruusta olen pojalle jonkin verran vaatteita tilannut, muualla ei ole oikein mieleisiä vastaan tullut. Olisiko teillä tiedossa ulkomaisia (tai kotimaisia) nettikauppoja, joista hyviä kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Italialainen (ainakin italialaisvaikutteinen) käsittääkseni, joten vyötärö on ainakin hoikahko. Näissä on paljon yksityiskohtia ja farkku on pehmeää.

Näitä löytyy nettikaupoista - itse olen ostanut mm.

lucalu.de sekä die-bunte-kuh.de joissa on molemmissa myös ale nyt. Myös tanskalaisista nettikaupoista löytyy.

Vinginon mallistoa voit katsastaa:

http://www.vingino-junior.nl/EN.html

Vierailija
2/2 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Zara,Benetton ja Esprit? Etenkin Kampin liikkeessä on hyvä valikoima (Benetton).Jumbon Exitissä on myös kivoja vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla