Lue keskustelun säännöt.
Halonen on niin onneton ja säälittävä!
12.06.2007 |
Miksei häntä voida jo erottaa?
Kun kommari-solmionoikoja-moukka-Halonen ei itse kykene järjestämään tapaamista Bushin kanssa, niin sitten hän monkuu sitä Kanervan kautta. Kyllä minua olisi Kanervana hävettänyt anella Ricelta, että Halonen pääsisi tapaamaan Bushia.
Luulisi Halosen jo vähemmästäkin tajuavan, että Bush ei halua tavata Halosen kaltaisia äärikommunisteja. Ja mikä on Halosen monkumisen taustalla, hän pyrkii osoittamaan, että Suomen ja USAn välit olisivat muka kunnossa, vaikka ne ei ole.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla