Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teutonia Timmy ja renkaat, kokemuskommentteja saisinko kiitos!

12.06.2007 |

Alkaa rataskuume vaivata melkoisesti, joten apuja kyselen. Timmyjä katselin jo aiemmin keväällä ja jos ne ostetaan niin olisi varmaan paras hankkia niin kauan kuin poika vielä rattaita tarvitsee. Lomatkin alkaa painaa päälle... Meillä on nyt Emmaljungan kuomurattaat, jotka on reissukäytössä hieman raskaat ja vievät melkoisesti tilaa takakontissa. Kesän päiväunet nukkuisi hieman pienemmissäkin rattaissa. Matkarattaina meillä on Gracon Voyagerit, mutta kun niissä ei ole kunnon jousitusta, niin nuo on enemmän kauppakeskusrattaat, ei niillä lomareissun kävelylenkkejä viitsi tehdä.

Jos hankin noi Timmyt niin kuvittelen voivani luopua Gracoista. Onkohan ne Timmyt tarpeeksi ketterät myös kauppareissuille ja kirppareilla kiertämiseen?

Ja sitten ongelma renkaiden suhteen: Ilmakumirenkaat olisi varmaan joustavammat, kuin ilmakennot. Noissa Emmaljungissa vaan kyllästyin alituiseen pumppaamiseen (vm 2003 olevat) ja vaihdoin niihinkin ilmakennorenkaat. Ne on hyvät, mutta Teutonialla ne on aika paljon kapeammat ja matalammat, joten onko sitten liian kovat?

Briolla ja Emmaljungan Scootereissa olisi paremmat värit, mutta jotenkin noi Timmyt tuntuisi kuomareiden rinnalle sopivammilta. Kertokaas kokemuksia ko rattaista. Haulla ei nyt löydy mitään, mutta muistelen täällä joskus vain kehutun noita Timmyjä. Eikä niitä ole yhtään myynnissä käytettyinä Scootereita sen sijaan uudehkoja aika paljonkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai esikoisen Ponyt ovat varastossa, mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu, että pelkästään noilla Timmyillä pärjätään. Vanhat Brion yhdistelmät myin jo pari kuukautta sitten ja tällä viikolla matkarattaat. Olen oikein tyytyväinen Timmyihin ja sen tähden myin tuo matkarattaatkin, kun mieluummin lähden aina liikkeelle Timmyjen kanssa. Ainakin omasta mielestäni ne eivät vie kaupankäytävillä yms. paikoissa sen enempää tilaa, kun meidän matkarattaatkaan. Ja ovat ketterämmät liikuttaakin.

Meillä on ilmakanavapyörät ja olen oikein tyytyväinen niihinkin. Timmyjä on helppo ja pehmeä työntää. Meilläkin kokemusta yhdistelmien ilmakumipyöristä ja niitä sai tosiaan olla koko ajan pumppaamassa.

Vierailija
2/2 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan hyvät ovat. Huoltovapaat!

Jos haluat vielä enemmän näppäryyttä ja luopua myös matkarattaista, niin kannattaa katsastaa vielä Teutonia Funit. Eli vielä kapeampi runko ja kääntyvät etupyörät. Olen täällä usein näistä kirjoitellut, kun olen ollut näihin niin tyytyväinen.

Näissä on kaikki tarvittava, jotta voi järkevästi liikkua niin ulkoiluteillä kuin kauppakeskuksissakin. Painoa on 13 kg eli taitavat olla Timmyjä kevyemmät. Lisäksi kuten kaikissa Teutonioissa, niin istuin on melko reilu ja isompikin lapsi tähän vielä mahtuu ainakin istumaan.

Jos tosi paljon liikut mukulakivillä ja sorateillä, niin hanki sitten Timmyt, mutta jos pääosin asvaltoiduilla teillä, niin nämä ovat loistavat. Olen kyllä ajellut jos missäkin, mutta mukulakivillä jousitus ei ole sieltä pehmeimmästä päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla