Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, millaiset ovat kauniimmat alusvaatteesi?

Vierailija
12.06.2007 |

Näin miehenä kiinnostaa, että millaiset alusvaatteet koet naisena kauniimmiksi tai seksikkäimmiksi? Itse tykkään nähdä naisella satiinia ja pitsiä ja toki korsetti on kiva yllätys löytää..!:)

terv. Max

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite omistan useita erilaisia sukkanauhaliivejä, stay-up sukkia sekä muutaman upean korsetinkin. Nyt ne ovat olleet viimeiset kaksi vuotta laatikon pohjalla :( Nykyinen mies kun ei välitä sellaisista tuon taivaallista. Hänelle on ihan sama millaiset alusvaatteet naisella on päällä eikä tykkää korseteista ym. :(

Vierailija
2/14 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan myyty, kun naisella olisi tuollainen repertuuari kauniita ja seksikkäitä alusvaatteita. Vaikka olisin ihan poikki, niin varmasti olisin heti valmis pitkäänkin sessioon, kun tuollaiset alusvaatteet vaatteidesi alta löytyisi. On se miehesi kumma, kun ei ymmärrä!:)

terv. Alkup.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on todella paljon erilaisia ja erivärisiä alusvaatteita - myös parit korsetit, sukkanauhaliivit, stayup-sukkia, aukollisia pikkareita ja muutamat " tuhmatkin" asusteet... omaa silmää miellyttää eniten balconette tai push up-liivit ja sexyt hipsterit, joiden ei tartte olla yksiväriset. stay-upit on viileemmillä säillä tosi jees. stringejä pidän enää harvoin (yleensä läpikuultavien hameiden tai housujen alla) ja näin kesällä on kiva olla " aina valmiina" ja jättää ne pikkarit hameen alta pois (ainakin, kun tietää, että vois olla mahiksia seksiin luonnon helmassa) ;)...

Vierailija
4/14 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita kauniita & seksikkäitä alusvaatteita tuntuu olevan niin paljon, että pitkään menisi, kun kaikki kerittäs läpikäydä!:) Aina olisi yllätys taattu!:)

terv. alkup.

Vierailija
5/14 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä pidän pitsistä ja satiinista. Väreinä suosikkeja musta, punainen, tummanvioletti. Hipsterit ovat suosikkejani. Minulla on iso liuta seksikkäitä alusvaatteita, myös stay up -sukkia. Valitettavasti kokemukseni on samanlainen kuin aiemmalla vastaajalla, mies ei reagoi mitenkään vaikka esittelen uusia vaatteita päälläni. Tulee paha mieli, ja nykyään tuntuu että alusvaatteita ei tehdäkään " minua varten" koska minusta ei kiinnostuta vaikka laitan itseni viimeisen päälle. Kroppaa minulla on pitää vaikka mitä päällä, peppu on pieni ja pyöreä, rinnat terhakat ja sopivan kokoiset. Toivottavasti joskus vielä koen miehen halun.

Vierailija
6/14 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juuri näinpäin on asiat, että te naiset jotka arvostatte ja tykkäätte käyttää kauniita ja seksikkäitä alusvaatteita, niin mies ei tajua. Minä taas olisin onnesta soikeana, jos nainen haluaisi pukeutua kuten olette kuvailleet. Ja ehkäpä joskus olisin niin rohkeakin, että uskaltaisin ostaa kauniit alusvaatteet sinulle. Jouluaattoaamun yllätyspaketissa kaunis alusalusetti tms.. Henkilökohtaista, mutta kivaa kummallekin!:)

terv. Alkup.

Vierailija
7/14 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailta tullessaan. Esim Triumf Angel Curvy olkaimettomat rintsikat, korsetin ja suspender tsydeemin. Sitten tykkään käyttää Romantic Desire Taita

Gossardin Supe boot hipsterit on kivat ja seksyt.

Tykkään kaikenlaisista ylellisistä ja pitseistä, niukoista ja pienistä. Sängyssä mies tykkää huorahtavistakin ja kiva niihinkin on puheutua.

Vierailija
8/14 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi töissä? Tai muuten vain, jos olette menossa kauppaan tai juhliin yms? Eli pidättekö niitä muutenkin kuin vain siihen tarkoitukseen, että miehenne saisi silmäniloa?

Johdattelen siis. Tehän voitte pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin ja kirjoitatte sitten tänne mitä on päällä ja mitä on suunnitelmissa!:) Kyllä me ymmärretään kauneuden päälle!:) Kotisohvan mies on vain ehkä nähnyt liian usein, niin ei osaa arvostaa oikealla tavalla!:)

terv. Alkup.

Vierailija
9/14 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet käyttävät stay-uppeja ja sukkanauhasukkia ihan arkenakin, koska monet taas inhoavat sukkahousuja sydämensä pohjasta.

Vierailija
10/14 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa näköjään näistä kiksejä. Ettei vaan ole käytettyjen pikkuhousujen nuuhkija.

Mulla on sukkanauhavöitä mustat ja valvoiset. Mies tykkää niistä ja luxus-pyllystäni.

Vierailija
11/14 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselemässä vastaavaa naisilta... :D

Vierailija
12/14 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä vain tykkään, kun nainen pukeutuu hyvin! Ei ole siis mitään fetissiä tämän asian suhteen!:) Ehkä minullekin kävisi kuin tässä ketjussa olleiden naisten miehille, että jos tapaisi naisen joka paljon käyttää kauniita alusvaatteita yms, niin kohta minäkään en kiinnittäisi huomiota, kun tottuisin siihen. TV voittaisi naisen vetovoiman, tai kuten impotentin määritelmä kuuluu, että maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman!;)

terv. Alkup.

Vierailija
13/14 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ettei vaan ole käytettyjen pikkuhousujen nuuhkija.

Tosimies haistaa aina käytettyjä pikkuhousuja, kun tilaisuus ilmenee ;)

Vierailija
14/14 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervert!