Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka ottavat elämän lasten kanssa rennosti?

Vierailija
12.06.2007 |

Voi apua tätä ainaista marinaa täällä.

En ole boheemi, olen aika kaukanakin siitä. Meillä on siistiä ja puhdasta, ainakin hyvin usein. Lapseni osaavat käyttäytyä. Lapsillani on _noin_ rytmit, joita noudatetaan arkena. Syömme pääsääntöisesti ihan terveellisesti.

MUTTA: en jaksa sitä hirveetä säännöstelyä ja stressausta joka ikisestä syömisestä ja nukkumisesta ja sotkusta. Jos tekee mieli joskus karkkia ennen ruokaa niin otamme sitä kaikki. Meillä saa tuoda pihalta heinänpaloja sisälle, koska en jaksa nipottaa että aina jalkojen pesu jne. Joskus syömme millon sattuu ja vähän mitä sattuu. Joustamme välillä nukkumaanmenoajoista, lomilla ihan totaalisesti.

Tuntuu, että tosi monella on hirmu tiukat säännöt kaikesta ja vielä mikä mun mielestä on pahinta, niistä säännöistä ei voida KOSKAAN lipsua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Peppi-kirjotus oli muuten tosi hyvä. Juuri sitä ajoin takaa. Kiitos!!

Siis olen tottakai sitä mieltä, että jos teillä esim tilanne on tuo niin sillon on syytä pitää kiinni nukkumaanmenoajoista. Rentoilulla en tarkota sitä, että kaikki säännöt heitetään nurkkaan niin että koko perhe jo kärsii.

Kuten sanottua, pääpointtini tässä kai oli se, että pidetään tiettyjä periaatteita ja sääntöjä yllä 24/7 ja vuoden jokaisena päivänä vain ihna periaatteen vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla