Tänne niitä tosi harvinaisia lasten nimiä
Päivällä täällä moni hehkuttti kuinka heidän lapsellaan on niin harvinainen nimi ettei väestörekisterin mukaan löydy toista samannimistä.
Kiinnostaa mitä ne niin harvinaiset nimet ovat
Kommentit (70)
Eikö teidän lapsessa ole muuta ylpeyden aihetta kuin vääntämällä väännetty nimi? Mitä kamalaa teille tapahtuisi, jos joku antaisi lapselleen saman nimen?
Miten muuten käytännössä suojelette lapsenne nimeä? Eikö sitä kerrota kenellekään? Onko lapsi päiväkodissakin salanimellä, ja hoitajat vannotettu pitämään nimi salassa?
Ihan oikeasti, jos nämä harvinaiset nimet olisi oiekasti niin kauniita ja ihmeellisiä kuin niiden antajat olettaa, niin kyllä niitä annettaisiin varmasti enemmänkin. Koska aina kun tulee vastaan jokin harvinainen nimi, niin kyllähän siitä puhutaan .Päiväkodissa hoitajat kertoo kavereilleen, teidän kaverit kavereilleen, ja kuka tahasn aseuraavassa portaassa voisi nimen hyvällä omalla tunnolla antaa. Vaan eivät halua, ja syykin on tätä listaa lukiessa aika selvä.
BTW. mun lasten nimet ei ole mitenkään yleiset, ja mun työkaveri antoi omalle lapselleen toiseksi ja kolmanneksi nimeksi mun lasten etunimet. Ei haitannut ollenkaan.
en tajua myöskään tota erikoisuuden tavoittelua, enkä myöskään sitä että nimiä ei saa kukaan muu laittaa lapselleen. pitää kestää se, että jollain on yhtä omituinen mielikuvitus, tai että joku on pitänyt niin keksimästänne nimestä, että on halunnut myös sen lapselleen.
mun tutulla on lapsi jonka kolmas etunimi nimi on Nallentytär. yksi ja ainoa.
mitä väliä?
Vierailija:
Eikö teidän lapsessa ole muuta ylpeyden aihetta kuin vääntämällä väännetty nimi? Mitä kamalaa teille tapahtuisi, jos joku antaisi lapselleen saman nimen?Miten muuten käytännössä suojelette lapsenne nimeä? Eikö sitä kerrota kenellekään? Onko lapsi päiväkodissakin salanimellä, ja hoitajat vannotettu pitämään nimi salassa?
Ihan oikeasti, jos nämä harvinaiset nimet olisi oiekasti niin kauniita ja ihmeellisiä kuin niiden antajat olettaa, niin kyllä niitä annettaisiin varmasti enemmänkin. Koska aina kun tulee vastaan jokin harvinainen nimi, niin kyllähän siitä puhutaan .Päiväkodissa hoitajat kertoo kavereilleen, teidän kaverit kavereilleen, ja kuka tahasn aseuraavassa portaassa voisi nimen hyvällä omalla tunnolla antaa. Vaan eivät halua, ja syykin on tätä listaa lukiessa aika selvä.
BTW. mun lasten nimet ei ole mitenkään yleiset, ja mun työkaveri antoi omalle lapselleen toiseksi ja kolmanneksi nimeksi mun lasten etunimet. Ei haitannut ollenkaan.
Lillistiina
Katrusliina
Lauraana
Maijuli
Kirsita
Nia
Nua
Rua
Coa
Hea
Sannaani
Sanniisi
Donla
Dinla
Vinsa
Vensa
Lendu
Londu
Maatsu
Miitsu
Tortsu
Lortsu
Ai että on lapsillamme kauniita nimiä ;D
PIONI -yksi maailman kauneimmista nimistä!!
Tarzan, Rambo, Rock
Immikki
Löysin jo aika alusta sekä itseni että tyttäreni nimen. Minusta molemmat ovat ihan kauniita nimiä ;)
T: aiheesta kiinnostunut ap
Eikä missään tapauksessa arvostellakseen muiden lasten nimiä.
Meillä ihan tavisnimet.
Uskoisin, että monet " uniikit" nimet ovat yhdysnimiä. Vaikka liittäisi kaksi täysin tavisnimeä yhteen, voi tulla harvinainen nimi (esim. Eetu-Villejä on Suomessa 10, Veeti-Villejä 2, Nea-Lottia 6)
Sääli lapsianne. kuka voi oikeasti sanoa että Tiiril on KAUNIS nimi? Tai Jirke???
nimim. kauniit nimet kunniaan
Vierailija: