Siis miten miehelle annetaan suuseksiä?!
Aktiivisen seksielämän aloitin yli 10-vuotta sitten, vieläkään en osaa suuseksiä (olen 27v). Kyllä se sujuu mutta miten se pitäisi tehdä?
Nyt selkeät ohjeet, kiitos!
Ps. Mies ei ole moittinut, kun olen pyytänyt opettamaan niin on vain todennut että osaan jo. Silti tiedän että ei se täydellistä ole.
Kommentit (7)
se nainen, joka on antanut aikaisemminkin hyvän kuvauksen blow jobista. Kanssasiskot otti jo pulttia, kun miehet kiittelivät hänen tekniikkaa ylenpalttisesti.
laitapa taas ohjeet jakoon. ;)
" kanssasisaresi"
tahtoo. ainoat kerrat kun olen oikeasti vähän kiihottunut tätä palstaa lukiessani. n30+ joka tekee suihinotostakin taidetta :)
M
Vierailija:
laitapa taas ohjeet jakoon. ;)" kanssasisaresi"
ap
mutta muistan tuon suuseksiexpertin, jolla sama nikki. ei ollut rekisteröitynyt, mutta joku täällä aina löytää noita vanhoja ketjuja... itse en onnistu siinä.
Kun kerran ap kysyy mieheltään ihan suoraan, mitä hän voisi tehdä paremmin, se tarkoittanee kahta asiaa: joko
1. nainen on ehkä vähän epävarma siitä mitä tekee?
-> neuvo hyvä mies, kerro suoraan ja kuvaile mistä pidät, kannusta ja kiittele aina kun tuntuu hyvältä!!
2. tai nainen ei ole epävarma kyvyistään, mutta haluaisi jotain palautetta mieheltä!
Suihinotossa ei ole montaa ikävää asiaa, mutta jos mies vaan makaa paikallaan eikä sano mitään, ei ääntele, ei liiku, ei hyväile naista, ei osallistu puuhaan millään lailla ja makaa vain kuin kuollut kala, niin tottahan ymmärrätte, ettei sellaista ole kiva imuttaa! Ehkä ap haluais yrittää " herätellä" miestä juuri kysymällä, mitä mies haluais... ?
Loppujen lopuksi neuvoni tähän on melkein sama kuin kohdassa 1. Mies, puhu naisellesi, huokaile, hyväile häntä, kiitä aina kun joku tuntuu hyvältä. Paras kiitos suihinotosta mun mielestä on tietää, että on jossain hyvä! Se kannattas antaa naiselle, koska itsevarmuus on seksikästä :-) ja sitten sitä haluaa tehdä toistekin.
Laitan toiseen ketjuun pitkän jutun suihinotosta, sieltä voit ehkä saada vinkkejä.
niin miksi sun pitäis jotain muuta tarjota...??