Koiramme puri lasta, ja syyttävät meitä.... haistakoon paska
Koira oli aidatulla pihalla hihnassa kiinni. Ja tuo kakara oli ilman lupaa kiivennyt pihaamme ja mennyt koiran luokse.
Onneksi ei käynyt pahasti sillä kerkesin pian väliin. Mutta on kyllä kakaran ja sen vanhempian oma vika.
Kommentit (9)
Toki on vanhempien vika, kun ovat lapsen pihaanne päästäneet. Kyllä minua silti harmittaisi, jos koirani olisi jotakuta purrut...
Siis ei koskaan. Jos koira puri lasta, ei koiran omistaja ole syyllinen, koska HÄN ei ole lyönyt laimin valvontavelvoitettaan.
Vierailija:
Siis ei koskaan. Jos koira puri lasta, ei koiran omistaja ole syyllinen, koska HÄN ei ole lyönyt laimin valvontavelvoitettaan.
En tosiaan oleta, että olisi luonnevikainen, kyllä muakin näykkäsi yksi koira kaupan edessä, kun lapsena menin sitä silittämään, ja oma mokahan se oli, kun koira kytkettynä ja koki tilanteen uhkaavana. Normaalisti sekin koira oli tosi kiltti.
ja mielenvikainen koira. Kumpi saa elää?
Eli mun mielestä lapsen vanhempien vika myöskin. Ei koiran omistajan, kerta koira oli aidatulla pihalla.
Minua yritti lapsena koira purra kun menin lähelle luvatta. En mennyt toista kertaa. Oma moka ja jos se oisi päässyt puremaan niin ei siitä omistajaa olis voinut syyttää. Kyllä se on terotettava lapsille ettei koiriin mennä koskemaan luvatta koska ei voi tietää miten ne reagoivat. Saati hypitä yli aidan toisten pihoille.
Tuolla koiralla onkin varmasti päässä vähän vikaa. Mutta aikuisten kanssa on oikein hyvä koira. Tuli meille " sijoitukseen" kun oli kokenut kovia edellisessä perheessä. Siksi on pihalla narussa kun meillä on omiakin lapsia ( ja lapsi ystävällisiä koiria )
Koiralle etsitään parhaillaan kotia lapsettomasta kodista maalta. Jos ei onnistu niin sitten on lopetus edessä. Mutta vielä halutaan koettaa sillä on hyvä koira. Ei vain siedä lapsia huonojen kokemusten takia.
Tai sietää lapsia, jotka menevät rauhallisesti ja antaa koiran itse tutustua.
Mutta sitten kun rynnätään kiljuen päälle niin purisin minäkin....
t: ap nyt jo vähän rauhoittuneen. Hyvin ärsyyntyneenä vain
Lapsi pitää opettaa niin, ettei mene vieraisiin koiriin koskemaan. Jos on liian pieni ymmärtämään, häntä pitää vahtia.
Oikeassa olet, ei ole vikasi.