Lue keskustelun säännöt.
Jipii julkistenpalveluiden hinnat nousevat!!!
Kommentit (2)
ksen olevan " pienen ihmisen asialla" ... Ehkä tästä jotain opitaankin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänksen olevan " pienen ihmisen asialla" ... Ehkä tästä jotain opitaankin?
Rikkailla on varaa käydä yksityisellä, mutta köyhillä ei kohta edes julkisilla. Miten ihmiset voi olla niin ilkeitä toisilleen?